MarijeEnBoomer schreef: Bizar he!! Maar het lijkt erop dat ze het hier etenik heb nog 5 kg te herplaatsen....![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: Bizar he!! Maar het lijkt erop dat ze het hier etenik heb nog 5 kg te herplaatsen....![]()
*Dorothea* schreef: ik heb nog 5 kg te herplaatsen....Ik zet het maandag weer op het menu als test
Kaela schreef: OMG! Soms voel ik me hier net een schietschijf. Laatste rondje met Oscar. Komt er uit een zijstraat een mevrouw met twee staffords. Beide honden liepen voor haar aan het einde van de riem en zodra ze Oscar zagen begonnen ze duidelijke wij-komen-niet-voor-de-gezelligheid signalen uit te zenden. En mevrouw zag er niet echt echt niet capabel uit. Dus ik een schietgebedje doen dat ze ze goed vast zou houden.Zo herkenbaar helaas
Dat deed ze, maar vraag niet hoe. Dus ik ben een stuk terug gelopen met Oscar en pas weer omgedraaid toen ze heel ver weg was. Getverderrie, er is gewoon echt geen lol meer aan om hier met de hond te wandelen.
pallas schreef: Zo herkenbaar helaasWij lopen nu meestal rondjes langs de doorgaande weg, daar zit het meeste in ieder geval aan de lijn. En smorgens loop ik het pad langs het park, dan kom ik een vast setje bekenden tegen en hoewel daar ook wat bijzondere types tussen zitten, vrees ik dan niet voor Oscar zijn leven.
Ik ben al blij als ik hier veilig langs het hondenveld (met hek!) kan komen. Sommige honden klimmen doodleuk eroverheen en dan ook niet om even gezellig te zijn hoor. En daar lig je dan op je driewieler met twee honden eraan vast. Kan dus ook niet zo 1,2,3 keren of ingrijpen als er echt wat gebeurd. Gelukkig zijn die twee van mij redelijk netjes en doen ze wat ik zeg.
Ik neem ze bij passerende lastpakken vaak korter en laat Didot dan zitten, dat geeft hem rust. Maar dan nog heb ik vaak lui die dan gezelligblijven staan vlak naast mij. Om vervolgens te vertellen dat ze dat ook wel zouden willen met hun Fikkie. En Fikkie dan maar blijven staren of uit zijn plaat laten gaan hè
![]()
![]()
![]()
Moet ik ze ook nog duidelijk maken dat mijn honden dat echt niet voor niks doen en dat doorlopen zéér gewenst is!! En dan zijn ze ook nog op hun tenen getrapt
![]()
Nou schiet mij dat maar lek hoor
Tegenwoordig loop/fiets ik graag een ronde om de bejaardenflats heen. Daar lopen alleen oude van dagen hun piep kleine rondjes met hun piep kleine hondjes en die gaan niet los én ze kunnen ze mbv hun rollator ook nog wel houden als ze wel uit hun plaat gaan![]()