Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
Kaela schreef: OMG! Soms voel ik me hier net een schietschijf. Laatste rondje met Oscar. Komt er uit een zijstraat een mevrouw met twee staffords. Beide honden liepen voor haar aan het einde van de riem en zodra ze Oscar zagen begonnen ze duidelijke wij-komen-niet-voor-de-gezelligheid signalen uit te zenden. En mevrouw zag er niet echt echt niet capabel uit. Dus ik een schietgebedje doen dat ze ze goed vast zou houden.
Dat deed ze, maar vraag niet hoe. Dus ik ben een stuk terug gelopen met Oscar en pas weer omgedraaid toen ze heel ver weg was. Getverderrie, er is gewoon echt geen lol meer aan om hier met de hond te wandelen.
Zo herkenbaar helaas :-X
Ik ben al blij als ik hier veilig langs het hondenveld (met hek!) kan komen. Sommige honden klimmen doodleuk eroverheen en dan ook niet om even gezellig te zijn hoor. En daar lig je dan op je driewieler met twee honden eraan vast. Kan dus ook niet zo 1,2,3 keren of ingrijpen als er echt wat gebeurd. Gelukkig zijn die twee van mij redelijk netjes en doen ze wat ik zeg.
Ik neem ze bij passerende lastpakken vaak korter en laat Didot dan zitten, dat geeft hem rust. Maar dan nog heb ik vaak lui die dan gezellig ::) blijven staan vlak naast mij. Om vervolgens te vertellen dat ze dat ook wel zouden willen met hun Fikkie. En Fikkie dan maar blijven staren of uit zijn plaat laten gaan hè ::) ::) ::) ::) Moet ik ze ook nog duidelijk maken dat mijn honden dat echt niet voor niks doen en dat doorlopen zéér gewenst is!! En dan zijn ze ook nog op hun tenen getrapt :-\ :-\ Nou schiet mij dat maar lek hoor :-X

Tegenwoordig loop/fiets ik graag een ronde om de bejaardenflats heen. Daar lopen alleen oude van dagen hun piep kleine rondjes met hun piep kleine hondjes en die gaan niet los én ze kunnen ze mbv hun rollator ook nog wel houden als ze wel uit hun plaat gaan :biggrin2:
Door pallas
OT:

zo mijn fiets wegbrengen voor een kleine beurt. Ro pikt me dan op met de auto en dan heel even de stad in. Jammer dat het niet iets warmer is.....dus niet vergeten om een dekentje mee te pakken voor in de rolstoel.

Verder een oproep gehad van het UWV voor een herbeoordeling. Krijg daar toch elke keer weer de bibbers van. Lastig om van me af te zetten :(

Dinsdag maar bellen om de afspraak te verplaatsen zodat Ro mee kan, anders kom ik er niet eens vrees ik.
Door TMG1961
Ga dadelijk een poging wagen gaten in muur te boren. Zal niet prettig worden, laatste keer had ik gelijk paar dagen een mega pijnlijke pols en nu moet ik in totaal een stuk of 45 gaten boren. Maar ben blij dat ik naar buiten kan en dan tijdens boren rust heb, bepaald geval is weer aan de gang sinds donderdagavond
Door Kaela
pallas schreef: Zo herkenbaar helaas :-X
Ik ben al blij als ik hier veilig langs het hondenveld (met hek!) kan komen. Sommige honden klimmen doodleuk eroverheen en dan ook niet om even gezellig te zijn hoor. En daar lig je dan op je driewieler met twee honden eraan vast. Kan dus ook niet zo 1,2,3 keren of ingrijpen als er echt wat gebeurd. Gelukkig zijn die twee van mij redelijk netjes en doen ze wat ik zeg.
Ik neem ze bij passerende lastpakken vaak korter en laat Didot dan zitten, dat geeft hem rust. Maar dan nog heb ik vaak lui die dan gezellig ::) blijven staan vlak naast mij. Om vervolgens te vertellen dat ze dat ook wel zouden willen met hun Fikkie. En Fikkie dan maar blijven staren of uit zijn plaat laten gaan hè ::) ::) ::) ::) Moet ik ze ook nog duidelijk maken dat mijn honden dat echt niet voor niks doen en dat doorlopen zéér gewenst is!! En dan zijn ze ook nog op hun tenen getrapt :-\ :-\ Nou schiet mij dat maar lek hoor :-X

Tegenwoordig loop/fiets ik graag een ronde om de bejaardenflats heen. Daar lopen alleen oude van dagen hun piep kleine rondjes met hun piep kleine hondjes en die gaan niet los én ze kunnen ze mbv hun rollator ook nog wel houden als ze wel uit hun plaat gaan :biggrin2:
Wij lopen nu meestal rondjes langs de doorgaande weg, daar zit het meeste in ieder geval aan de lijn. En smorgens loop ik het pad langs het park, dan kom ik een vast setje bekenden tegen en hoewel daar ook wat bijzondere types tussen zitten, vrees ik dan niet voor Oscar zijn leven.
Ik word er wel echt verdrietig van. Meneer K loopt nooit meer op de plekken waar Oscar aan de flex kan, dus alleen maar rondes aan de korte riem. We gaan bijna nooit meer naar het bos ofzo, want daar is het ook elke keer raak. De lol is er vanaf en dat vind ik echt erg. En dat terwijl Oscar echt de braafheid zelf is, hij gedraagt zich echt super netjes en correct. Tenzij hij echt opdringerig geconfronteerd wordt door een andere reu en dan nog heb ik tot nog toe steeds genoeg tijd om in te grijpen. Maar ik ben gewoon elke keer bang dat hij aangevallen wordt.

Nou ja, vanmorgen een veilig rondje gehad (wel een man met 2 maltezers aan de flex en serieus, hij kreeg het niet eens voor elkaar om ze binnen te hengelen en kort te houden en ze deden niet eens echt wat. Die vrouw van gister met de pitbulls was net zo incompetent, maar dan heb ik toch liever twee maltezers dan pitbulls tegenover me) en het is nu heerlijk thuis met het zonnetje.

Pluk heeft na 2 dagen kotsen weer gegeten en het tot nog toe binnen gehouden. Ik heb haar ernstig onder handen genomen met de furminator, want ze kotst haarballen. Bovenverdieping is al gezogen en gedweild, ik ga zo buiten klusjes doen. Ik hoop dat het warm genoeg wordt om de vogels even buiten te doen.

Veel plezier in de stad!
Door eelke
Gijs is helemaal over de zeik dat de baas weg is, met mijn auto, en hij is niet mee. Die heeft nu geen rust in de kont, en loopt vooral te zenuwpezen en te hijgen. Dat ik ondertussen een poging doe tot opruimen en schoonmaken helpt ook al niet.
Soms is het best een moeilijk jong ;)

Mijn auto is weg omdat ie een grote beurt krijgt. Hopelijk vinden ze verder geen fratsen, blijft toch altijd wel spannend vind ik.
Door Kaela
Altijd spannend Eelke, hopelijk vinden ze niets geks (duurs!)!

Ik heb net een stukje gaas los getrokken. Gaas was wel los, alleen toen zat het aan mijn hand vast, er staken er 4 uiteindes in mijn hand  :o. Auwie. Het bloed nu niet meer, ga er maar wat honingzalf op doen.
Door pallas
Zo...de stad is weer leeg geplunderd en de knip weer leeg.... :D

De buit was:

diverse vitamines, granenkoffie en lekkere thee bij de Tuinen.

Bij de Xenos, schilderdoeken met 50% korting (yeah! want bij de action waren ze er niet)
Een zwik kruiden enz. En ook nog een mooie gietijzeren tetsubin om mijn gaiwan theeservies mee uit te breiden :D

[img width=400]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 8120_n.jpg[/img]

Daarna nog even naar Doppio geweest en koffie op het terras genomen ( nu stuiter ik van de caffeine :P)

Nu moe en gesloopt weer op de bank. Over een paar uur weer heen om mijn driewieler weer op te pikken. Morgen kan ik dan weer op uit met de honden.
't Was heerlijk om er weer eens uit te zijn :)
Laatst gewijzigd door pallas op za 03 mei 2014, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
Wat een pokke zaterdag. Na 1 gat boren ermee moeten stoppen omdat mijn hand/pols en schouder het niet meer uithielden. Noppie is weer bezig met me het bloed onder m'n nagels vandaag te halen, is sinds vanochtend aan 1 stuk aan het miauwen. Hoorde hem tijdens het boren boven de boormachine uit, kun je dus nagaan hoe hard ie aan het schreeuwen was en is. Ook heeft hij alweer sinds donderdagavond amper iets gegeten..in totaal 25 gram.

Ik ben de laatste tijd niet meer graag thuis, ben het liefst weg.
Door Nadia
Theo, ik durf het haast niet te zeggen, maar denk je niet dat het tijd is om actie te ondernemen? Dan wel een katten  gedragstherapeut laten komen, of te kijken om noppie te herplaatsen? Want dit brengt geen plezier voor jullie beide.
Is nop al onderzocht door de da? Misschien heeft hij ergens wel pijn?

OT. Lekker weer hier. We zijn vanmorgen naar de markt geweest. Dwayne in de draagdoek. Lekker saté gegeten. Klamboe gekocht voor over het campingbedje. Vaya dr lieveling snoepjes gekocht. Wat vers fruit.
Nu thuis, geluncht ga nu even in de moestuin werken. Daarna hardlopen, strijken, eten maken en vanavond gezellig filmpje kijken :)
Door TMG1961
Noppie is onderzocht en is helemaal gezond..incl bloedonderzoek, hij heeft absoluut niets. Hij is gewoon een etterbak eerste klas. Heb het momenteel echt gehad met hem. Ik ga zo meteen wandelen met Pixie en als ik terug kom gaat achterdeur open en kan Noppie kiezen wat ie wil, blijven of vertrekken
Door Nadia
Ik begrijp dat het erg vervelend is. Maar hij zal het niet bewust doen om te etteren.
Hier is ook een miauwert. Vaya is na het overlijden van Nox en nadat ze niet meer naar buiten kan doodongelukkig.
Daarom word ze herplaatst.
Misschien voor noppie ook beter. Deur open zetten en maar laten gaan lost niets op vrees ik.
Door -Saskia-
Inkopen met Wodje voor Wodje gedaan, inkopen voor mezelf gedaan, wasje in de machine, wasje in de droger, nieuw wasje in de machine, huis gezogen, huis gedweild, wc gepoetst, badkamer gepoetst. Lekker rustig.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door