Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Dorothea* schreef: Dank voor de knuffels, die heb ik wel even nodig.
M'n collega en ik zaten totaal verdoofd met buikpijn aan het einde van de avond.
Ah gedver  :'( :'(

Vanuit hier ook een dikke knuffel  :-* :-*
Door Pauline
Amersfoort gepasseerd, nog een klein uur tot Den Haag. En, zoals het bij een uitje hoort, lekker een zak snoep, wat te drinken, internet en een boek in de trein. Anja en ik hebben geluk, de trein is niet schoon, maar ook niet walgelijk vies.

Realiseer menu pas dat we naar de residentie van queen B en princess P gaan!  :biggrin2:
Door eelke
Ik ben een nieuw stuk bos aan het ontdekken, leuk!
Het is namelijk ook nog een stuk wat niet meteen onder de modderpaden staat als het 1 drup geregend heeft. Dat is het bos wat met meest dichtbij is wel doordat die paden stuk gereden worden door de auto's van de boa's en de boeren er in het bus hun stukje land hebben.

Ik loop alleen steeds 'vast' omdat er een golfbaan tegenaan zit, waar je maar aan een kant voorbij kant. Ik moet dus nog verder op expeditie  8)
Mijn eend is al een hele poos aan het broeden op kippeneitjes die ze zichzelf toegeëigend had. Ik had de hoop al opgegeven maar net zal ik dat er een eitje aangepikt is.  De eend gaat ook niet van de eitjes af nu en is erg zorgzaam. Ik hoop voor haar dat ze eindelijk een kuiken gaat hebben om over te moederen.
Door Kaela
Vandaag een nieuwe dag Door, hopelijk een betere!

OT: ik hoor hier allemaal vies gesmak...het zou iets met een kong met leverworst te maken kunnen hebben!

Vanmorgen lekker thee geleut met een vriendin. Nu even lunchen en dan ga ik zo in de tuin bezig. Er komen wel donkere wolken over, maar het is droog en ik heb zin in een frisse neus.
Door Nynke
bloemetje schreef: Danny lijkt me vandaag niet zoveel beter. Hij hijgt zo veel :-\. Straks nieuwe tramadol halen :-\
Maar denk je dat dat nog oijn is of kan het ook zijn dat hij gewoon doodmoe is van de pijn die hij gehad heeft ??  :'( :'(
Nynke schreef: Maar denk je dat dat nog oijn is of kan het ook zijn dat hij gewoon doodmoe is van de pijn die hij gehad heeft ??  :'( :'(
Moe en ook nog pijn. Hij kan ook nog niet zonder tramadol dan begint ie te hijgen en zijn lippen af te likken. Moe is ie ook maar hij slaapt nu wel dieper dan afgelopen dagen. Dat vinden we een goed teken. Hij wilde net graag in de tuin met de rest en dat ging goed zonder piepen. Heel dapper achter bambi aan. Maar na twee minuten is hij gesloopt.  Maar ik was er echt blij mee met die opleving.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door