hannabelgje schreef: Ik zie net mijn dames caafje op een andere verdieping zitten in de caviaflat. Na twee maanden loopt ze eindelijk trappen!wat goed!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Ik zie net mijn dames caafje op een andere verdieping zitten in de caviaflat. Na twee maanden loopt ze eindelijk trappen!wat goed!
MarijeEnBoomer schreef: Knuffel van de Haagse setters voor jou Door!!Inclusief een
*Dorothea* schreef: Dank voor de knuffels, die heb ik wel even nodig.Ah gedver
M'n collega en ik zaten totaal verdoofd met buikpijn aan het einde van de avond.
*Dorothea* schreef: vreselijke avond gehad op m'n werkDan vanuit hier ook wat Zaanse teckelknuffels!![]()
bloemetje schreef: Danny lijkt me vandaag niet zoveel beter. Hij hijgt zo veelMaar denk je dat dat nog oijn is of kan het ook zijn dat hij gewoon doodmoe is van de pijn die hij gehad heeft ??. Straks nieuwe tramadol halen
![]()
Nynke schreef: Maar denk je dat dat nog oijn is of kan het ook zijn dat hij gewoon doodmoe is van de pijn die hij gehad heeft ??Moe en ook nog pijn. Hij kan ook nog niet zonder tramadol dan begint ie te hijgen en zijn lippen af te likken. Moe is ie ook maar hij slaapt nu wel dieper dan afgelopen dagen. Dat vinden we een goed teken. Hij wilde net graag in de tuin met de rest en dat ging goed zonder piepen. Heel dapper achter bambi aan. Maar na twee minuten is hij gesloopt. Maar ik was er echt blij mee met die opleving.![]()
![]()