Kim_S schreef: ???Lag jij niet al te slapen? Iets met vroeg op en zo?
De mijne past anders met geen mogelijkheid in een campingbedje hoor!![]()
![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: ???Lag jij niet al te slapen? Iets met vroeg op en zo?
De mijne past anders met geen mogelijkheid in een campingbedje hoor!![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Lag jij niet al te slapen? Iets met vroeg op en zo?Ik lig ook. Maar kon het niet laten om te kijken wat jullie aan het roddelen waren
Kim_S schreef: Ik lig ook. Maar kon het niet laten om te kijken wat jullie aan het roddelen warenDa's het handige van een desktopcomputer. Daar ga je niet lekker knus mee in bed liggen.![]()
Anne in Duitsland schreef: Da's het handige van een desktopcomputer. Daar ga je niet lekker knus mee in bed liggen.Lang leve de smartiefoon![]()
Kim_S schreef: Lang leve de smartiefoonNou, inderdaad. Goed voor de nachtrust.![]()
Anne in Duitsland schreef: Nou, inderdaad. Goed voor de nachtrust.Kun je overal "werken"![]()
Kim_S schreef: Kun je overal "werken"Psies. Nóg productiever worden.
Slaapt de rest al?
Anne in Duitsland schreef: Psies. Nóg productiever worden.Werkze nog, ik ga nou echt. Kun je fijn roddelen met... uhhhh... niemand
De rest slaapt, denk ik.
Kim_S schreef: Werkze nog, ik ga nou echt. Kun je fijn roddelen met... uhhhh... niemandSov gott!
Trustuh!
Kim_S schreef: Ik lig ook. Maar kon het niet laten om te kijken wat jullie aan het roddelen warenRoddelen doen we natuurlijk via pb.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Roddelen doen we natuurlijk via pb.![]()
Kim_S schreef: Om te kopen? Cool 8)Jaaa zeker lpg!
LPG erin? Voor de ssssssslllllluuuuuuuuurrrrrrrrrrppppppppp![]()