Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Anne in Duitsland schreef: Wat zijn wij toch goed en gedisciplineerd! :angel: (Dat ik dat woord nog weet te spellen...)
Nou knap hoor.  O0 :biggrin2:
De wijn is nog vol?  Ok, rent nu echt heel hard weg.....

Goed he, al moet ik zeggen dat ik al genoeg gedaan had, dus dan vandaag maar even niet meer.
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Nou knap hoor.  O0 :biggrin2:

Goed he, al moet ik zeggen dat ik al genoeg gedaan had, dus dan vandaag maar even niet meer.
De wijn mag leeg Anne! Refill is bijna onderweg!
Maxi's 3-tal schreef: Nou knap hoor.  O0 :biggrin2:

Ik heb van de geplande tien pagina's er geen vertaald, dus ik moet nog effe. :-X
Anne in Duitsland schreef: Ik heb van de geplande tien pagina's er geen vertaald, dus ik moet nog effe. :-X
Oeh balen.
Ik zou je met liefde willen helpen, maar ik ben bank dat je daar helemaal niets aan hebt. :-X

Morgen maar 20 pagina's doen dan? :-\
Maxi's 3-tal schreef: Oeh balen.
Ik zou je met liefde willen helpen, maar ik ben bank dat je daar helemaal niets aan hebt. :-X

Morgen maar 20 pagina's doen dan? :-\
Je zou me heel erg helpen door barfplaats de komende drie weken op slot te gooien. :biggrin2:

Nah, de deadline is pas over een maand, dus ik loop nog lang niet op m'n tandvlees!
Door eelke
Anne in Duitsland schreef: Je mag tegenwoordig 100 liter wijn per volwassene invoeren, dus Kim en Sjaak kunnen 200 liter legaal meenemen. En de rest verstoppen ze wel ergens. :biggrin2:
Ze hebben toch 2 kinderen?
Anne in Duitsland schreef: Je zou me heel erg helpen door barfplaats de komende drie weken op slot te gooien. :biggrin2:

Nah, de deadline is pas over een maand, dus ik loop nog lang niet op m'n tandvlees!
:biggrin2: :biggrin2:

Ohhh, tijd zat nog dan. :biggrin2:
Ik heb netjes mijn deadline gehaald, op mijn tandvlees dit keer maar heb het gehaald.
Ben altijd heel gedisciplineerd, maar de laatste tijd even niet ben ik bang.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door