Maxi's 3-tal schreef: Heel goed van je hoor, zijn we gewoon samen heel druk aan het werk.Wat zijn wij toch goed en gedisciplineerd!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Heel goed van je hoor, zijn we gewoon samen heel druk aan het werk.Wat zijn wij toch goed en gedisciplineerd!![]()
Anne in Duitsland schreef: Wat zijn wij toch goed en gedisciplineerd!Nou knap hoor.(Dat ik dat woord nog weet te spellen...)
Maxi's 3-tal schreef: Nou knap hoor.De wijn mag leeg Anne! Refill is bijna onderweg!![]()
De wijn is nog vol? Ok, rent nu echt heel hard weg.....
Goed he, al moet ik zeggen dat ik al genoeg gedaan had, dus dan vandaag maar even niet meer.
Kim_S schreef: De wijn mag leeg Anne! Refill is bijna onderweg!Als die niet onderweg de sjaak gemaakt wordt.
Maxi's 3-tal schreef: Als die niet onderweg de sjaak gemaakt wordt.Scherrup!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Nou knap hoor.Ik heb van de geplande tien pagina's er geen vertaald, dus ik moet nog effe.![]()
De wijn is nog vol? Ok, rent nu echt heel hard weg.....
Goed he, al moet ik zeggen dat ik al genoeg gedaan had, dus dan vandaag maar even niet meer.
Anne in Duitsland schreef: Ik heb van de geplande tien pagina's er geen vertaald, dus ik moet nog effe.Oeh balen.![]()
Kim_S schreef: De wijn mag leeg Anne! Refill is bijna onderweg!Belt ff met de Toll
Maxi's 3-tal schreef: Oeh balen.Je zou me heel erg helpen door barfplaats de komende drie weken op slot te gooien.
Ik zou je met liefde willen helpen, maar ik ben bank dat je daar helemaal niets aan hebt.
Morgen maar 20 pagina's doen dan?![]()
Mini's 3-tal schreef: Belt ff met de TollJe mag tegenwoordig 100 liter wijn per volwassene invoeren, dus Kim en Sjaak kunnen 200 liter legaal meenemen. En de rest verstoppen ze wel ergens.![]()
Anne in Duitsland schreef: Je mag tegenwoordig 100 liter wijn per volwassene invoeren, dus Kim en Sjaak kunnen 200 liter legaal meenemen. En de rest verstoppen ze wel ergens.Ze hebben toch 2 kinderen?![]()
Anne in Duitsland schreef: Je zou me heel erg helpen door barfplaats de komende drie weken op slot te gooien.
Nah, de deadline is pas over een maand, dus ik loop nog lang niet op m'n tandvlees!