Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
Lupa schreef: maar even weer over Kuma, hoe gaat het nu verder? wat hebben de doktoren gezegd?
is ze nu bij jou?
Ze ligt in de bench. Wij hebben er de hele avond om de beurt bij gezeten. Ze heeft 1 keer ietsje gepoept en twee keer geplast. Ze is super braaf. Alle injecties en onderzoeken heeft ze zonder verzet ondergaan. Haar koorts is gezakt gelukkig. Haar maag en darmen zijn ontstoken en dat de koorts zakt betekent dat de antibiotica aanslaan. Ze heeft 3 verschillende antibiotica gehad en metacam, maar ze heeft nog veel pijn.
Het belangrijkste komt morgen: blijft alles goed gaan als ze wat drinkt.
We gaan nu slapen. Jullie horen morgen meer.
Door Ine
Ik hoop echt, dat jullie de nacht goed doorkomen en morgen alles voorzichtig positiever wordt!!
Ik zal aan jullie denken!! :-*
En duimen natuurlijk!
Laatst gewijzigd door Ine op wo 30 mar 2005, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Axel*
Oh wat vreselijk voor dat kleintje :(
Heel veel succes met het herstel, ik duim zeker mee!

Kijk, dat is nou waar ik zooooooooo bang voor ben... en ik was net op weg met Darqan en af en toe een botje... >:(

Oh, ik hoop echt dat het snel goed komt hoor.
Door Elise
Jeetje wat een schrik, we gaan heel hard duimen voor Kuma dat ze er bovenop komt! Sterkte :-*
Door EvitaP
Dat is inderdaad schrikken! Heel veel sterkte gewenst!

Ik vroeg me eigenlijk af wat je bij de ribben hebt gegeven, of het erg bevleesd was ja of nee. Daarnaast of ze het met een lege maag kregen of daarvoor nog wat gegeten hebben en zo ja wat?
Ik bedacht dus dat bij hardere botten het eten van de vacht/huid (van de prooi) of veel vlees misschien zou kunnen voorkomen dat zoiets gebeurt.
Door Francisca
Helen schreef: Het belangrijkste komt morgen: blijft alles goed gaan als ze wat drinkt.
We gaan nu slapen. Jullie horen morgen meer.
Sterkte vandaag. :-*
Door Ine
Helen, wat heeft Kuma de dagen ervoor gegeten?
Hoe is het vannacht gegaan? En hoe laat mag je haar vandaag weer halen bij de da?
Sterkte!! :-*
Door Hitam
Helen klonk vanmorgen wel vrolijk aan de telefoon. Het gaat nog steeds goed. Ze gaat nu overdag weer naar de dierenarts omdat ze nog steeds goed in de gaten moet worden gehouden en ze mag vandaag water drinken. Dus even spannend of dat goed gaat.

Het blijft een raadsel waarom het nu niet goed ging. Ik ben persoonlijk wel erg voorzichtig met grote stukken afbijten. Als ze dat doen dan pak ik het af. Ze moeten bij mij wel goed kauwen.
Door Jacqueline74
Dat klink in ieder geval goed nou hopen dat het water drinken goed gaat en dat ze gauw weer lekker thuis kan blijven ;)
Door tieneke
Gelukkig is Kuma de nacht goed doorgekomen,nu maar verder hopen dat die kleine weer helemaal beter wordt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door