Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Past perfect! Gefeliciteerd met je koeljas.

Voor de rug maakt het niet uit als het wat korter is, maar volgens mij kom je dan wel in de knoei met de borstband.
Door Kaio
Ja dat is de 80.
Ik denk dat ie Gijs ook wel gaat passen ook al zou hij langer zijn. Ook bewegingsruimte in de schouder is echt voldoende.
Hihi alleen Kaio vind het nog niet zo leuk op zijn rug, maar daar went ie wel aan, aangezien die altijd mee wil ook al is het te warm voor hem.

Hij is wel dikker dan de swampcooler. Misschien dat ie dan ook langer nat blijft? zullen het wel gaan merken. Hij past in ieder geval om hun nekken  :)
Door eelke
We zullen het zien morgen :) hoop ook wel dat ie past, en dat het werkt. Dat zou echt een mega voordeel zijn! Net zoals afgelopen week is het dan al zo warm als we een rondje bos doen...dan zou ik m in het bos zelf denk ik niet aan doen, maar bv wel in de auto onderweg naar huis.

Ben wel benieuwd wat mensen onderweg gaan zeggen, want als je het zo ziet ziet het er uit als een warme jas.
Door Kaio
Had ik al met de andere jas ook,  :biggrin2: Waarom heeft ie .....?
Zelfs bij de newfoundlanderwandeling iedere keer uitleg mogen geven  :biggrin2:
Dus bereidt je maar voor  ;D
Door eelke
Kaio schreef: Had ik al met de andere jas ook,  :biggrin2: Waarom heeft ie .....?
Zelfs bij de newfoundlanderwandeling iedere keer uitleg mogen geven  :biggrin2:
Dus bereidt je maar voor  ;D
'dat is zielig een sint bernard met een bontjas'

Ja, ik hoor m al  ;D
Door Lil
O ja, mensen die de dierenbescherming gaan bellen want het is heet en de hond draagt een dikke jas. Totaal niet zien dat er water uit de jas drupt en de hond met jas niet hijgt en de hond zonder jas wel flink hijgt.
Door suzanne 1
Jup    dierenmishandeling.  Doet ze een husky met dat warme weer ook nog een jas aan. Sommige mensen worden zelfs boos. Zijn vaak dezelfde mensen die in de winter commentaar geven als jamey een winterjas aan heeft viel me op
Door Lil
suzanne 1 schreef: Jup    dierenmishandeling.  Doet ze een husky met dat warme weer ook nog een jas aan. Sommige mensen worden zelfs boos. Zijn vaak dezelfde mensen die in de winter commentaar geven als jamey een winterjas aan heeft viel me op
Is jou dat ook al opgevallen. Een herder hoort geen jas aan te hebben. Als ik dan zeg dat geen enkele hond kreupel hoort te lopen als je dat simpel kunt voorkomen dan mot ik km maar afmaken....

Ja, die motten met die mentaliteit de dierenbescherming maar eens bellen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door