Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Deesje
eb eerder ruim 3 weken gedaan, als je eenmaal in je ritme zout is het een makkie een kun je ook weer meer aandacht besteden aan rust, ontspanning en inspanning omdat je wat je voeding betreft dan je rust hebt
Door Kaio
Antonia schreef: Ik heb de film vanavond gekeken. Vond hem weer erg motiverend. Goed voor jezelf zorgen in een prachtige omgeving. Wat zou ik graag aan zo'n 28-daags programma in Portugal meedoen.
Is het 28-daagse programma ergens te downloaden/kopen?
bij die website bij de film http://www.superjuiceme.com/28-day-juice-plan/
hannabelgje schreef: Ik zal nu eens een stuk gaan kijken. Duurt ie lang?
bijna anderhalf uur dacht ik
Door hannabelgje
Ik heb de eerste 40 minuten gekeken. De rest kijk ik vandaag. Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor 28 dagen. Wel zou ik binnenkort graag weer 7 dagen doen. Vanwege stage heb ik de spring cleaning gemist.
Door hannabelgje
Film afgekeken.  Vond em niet super eigenlijk. :-X
Wel weer met veel interesse zitten kijken naar de fusion juicer. Jason heeft em vanaf mei ook te koop.  Staat meteen op mijn verlanglijstje. Dan kan ik's avonds mijn juices maken om 's morgens mee naar het werk te nemen. Duur is hij ook echt niet. 
Door Kaio
Nee qua nieuwe informatie zeker niet, maar ja je weet gewoon al te veel  :D
Ik vond hem wel motiverend in die zin dat als ik sommige mensen op het einde zag t.o.v. het begin, een wereld van verschil. En als zij dus 28 dagen kunnen moet ik 5 dagen toch wel ook kunnen

Oja daar 28 dagen , ja piece of cake ( onee dat mag niet :P )

Ik heb net al een nieuwe juicer. Dus daar houden we het bij. Ik zag trouwens niet wat er zo anders was aan die fusion juicer ?
Door Bowdi
Ik heb de app toch gekocht.
Volgens mij allemaal nieuwe sapjes op een enkeling na uit het Funky Fresh Juice Book.
Van de week maar eens wat recepten proberen.  :D

De 28 dagen in dat resort volhouden lijkt me ook geen probleem. Hier daarentegen loop je dagelijks tegen verleidingen aan.
Door Kaio
Bowdi schreef: Ik heb de app toch gekocht.
Volgens mij allemaal nieuwe sapjes op een enkeling na uit het Funky Fresh Juice Book.
Van de week maar eens wat recepten proberen.  :D

De 28 dagen in dat resort volhouden lijkt me ook geen probleem. Hier daarentegen loop je dagelijks tegen verleidingen aan.
zijn dat allemaal filmpjes of is er ook een digitaal boek bij ?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door