Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Ai, schrikken! Ik duim hard dat Dook en Freud door het oog van de naald zijn gekropen! En Bami, moet die misschien ook even gecontroleerd worden?

Sterkte met de hele toestand.
Uiteraard ook aan Bami gedacht  ;)
Voor nu wacht ik heel even af wat er uit mijn testen gaat komen, als 1 van de 2 besmet is gaat Bami ook naar de da.
Door Martine-Tom
Morgenochtend 10.40 zijn ze aan de beurt.
Door spreeuwtje
Ook al iets spannends met de poezies. Ik duim dat t met een sisser afloopt.
Door Dagmar S
Dat is echt bah.
Spannend.
Duim dat het met een sisser afloopt.
Door Martine-Tom
Geduld  ;)
Gister nog heel lang met de da gebeld, en toch gekozen voor de snap, prijstechnisch een stuk leuker (scheelt zomaar 150 euro  :o) bij negatief is ie betrouwbaar, bij positief moet het alsnog naar het lab, om vals-positief uit te sluiten.
Testen zijn besteld, ik verwacht dat ze er maandag zijn.

Had ik geld als water had ik de lab-test gedaan, maar dat is helaas niet zo, dus alles in overweging is dit denk ik de beste oplossing...hoop ik.
Door Sylvi@
Oh balen zeg dat je da die testen niet op voorraad heeft (voor raskatten fok een verplichte test, dus die testen zijn niet heel uitzonderlijk).
Idd bij negatief is het betrouwbaar en je weet het met een paar minuten. Succes met wachten!
Door Martine-Tom
Ik heb al rondgebeld maar geen enkele da hier in de directe omgeving had ze op voorraad, vond het ook wel raar eigelijk  :-\
Door Anne in Zweden
Dat had ik ook gelezen inderdaad, dat negatief betrouwbaar is maar positief nader onderzoek verlangt. Wel balen dat je da die snaptest niet voorradig had en dat je nog tot maandag moet wachten. Maar ja.

Sterkte met de bijbehorende emoties.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door