Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: JaDraaiknopje om de spuitkop open te zetten?want de gebruiksaanwijzing zegt maar erg weinig, en ook de meneer bij de intratuin kreeg de vorige niet aan de praat. En deze doet precies hetzelfde.
Je hebt een knop waarmee je het afzuigen aan kan zetten, dat maakt gewoon een bzzzzzgeluid. En een handmatig spoei ding (eigenlijk zoals een plantenspuit, maar dan zit het in het apparaat verwerkt) en dat doet het niet.
En ja er zit water in![]()
Mini's 3-tal schreef: Draaiknopje om de spuitkop open te zetten?Scherp Michiel
Mini's 3-tal schreef: Draaiknopje om de spuitkop open te zetten?Zit er niet op
Ot: Tring: Hallo, ik ben leeg in Zevenaar. Ah, dan mag je gaan laden in Beringe, bij Venlo. Succes
Dat wordt best laat, gok ik...
bloemetje schreef: Nee echt nietHe jakkes, ik weet niet veel te zeggen behalve sterkte voor Danny en voor jou.. Hij ligt eindelijk te pitten. In een klein benchje met een doek onder zijn kin, koppie moet hoog anders doet t pijn en in die bench kan hij niet verschuiven of aangetikt worden.
Mini's 3-tal schreef: Draaiknopje om de spuitkop open te zetten?Bij Grashoek bedoel je?
Ot: Tring: Hallo, ik ben leeg in Zevenaar. Ah, dan mag je gaan laden in Beringe, bij Venlo. Succes
Dat wordt best laat, gok ik...
Mini's 3-tal schreef: Yup, daarVanuit Zevenaar gezien wel ja!Vlakbij Deurne ook.
hannabelgje schreef: Jeetje Laura dat gaat lekker zeg daar.tja en ze ligt nog op de zelfde kamer als mn pa 2 weken geleden .... je had de verplegers eens raar moeten zien kijken toen mn moeder in een bed aan kwam rijden![]()