Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door lianneke
Bamm schreef: Hallo ik woon in veendam.
En ik wil gaan beginnen met barfen voor alleen in de weekenden.
Dus heeft iemand voor mij kleine hoeveelheden spiervlees,botvlees en orgaanvlees?
Mijn hond weegt 7kg,dus heb niet zoveel nodig ;)
En mijn vriezer is straks weer vol met kvv voor aantal maanden.......
Wat voor hoeveelheden zou je nodig hebben?
Ik heb wat paardenhart, paardennier en als je zegt hoe groot de porties spiervlees moeten zijn kan ik wel wat rund en paard voor je apart houden. En pens heb ik ook regelmatig.
( ik heb 100 kilo hond, denk niet dat ze het missen)
Ik woon lekker dichtbij, Wildervank.
Groetjes, Lianne
Door Bamm
Beste Lianne,

Per maaltijd

Vleesbot 140 gram
Spiervlees 70 gram
Orgaanvlees 42 gram

En je hebt een 100 kilo hond!!!, Wow dat is wel een hele grote hond vergelijken bij mijn hondje van 7kg ;D

Wildervank is inderdaad vlakbij en vind heel fijn dat je wat beschikbaar wilt stellen.

Groetjes Marieke
Door lianneke
Bamm schreef: Beste Lianne,

Per maaltijd

Vleesbot 140 gram
Spiervlees 70 gram
Orgaanvlees 42 gram

En je hebt een 100 kilo hond!!!, Wow dat is wel een hele grote hond vergelijken bij mijn hondje van 7kg ;D

Wildervank is inderdaad vlakbij en vind heel fijn dat je wat beschikbaar wilt stellen.

Groetjes Marieke
Nee, twee honden, samen honderd kilo..
Door lianneke
Bamm schreef: Beste Lianne,

Per maaltijd

Vleesbot 140 gram
Spiervlees 70 gram
Orgaanvlees 42 gram

Groetjes Marieke
Zal ik van de week wat verzamelen, dat ik eind van de week laat weten wat ik heb?
Door Bamm
Owh......... ik zat ook al van een 100 kilo hond :o,wat voor hond zal dat wel zijn,..maar het zijn 2 honden :)
Maar dat kwam omdat je er had staan ik heb een 100 kilo hond... ;D :biggrin2:

En eind van de week is prima,dan hoor ik het wel.

Alvast bedankt!

Groetjes

Marieke
Door Envie
Ik heb 1 kg lamslong teveel besteld. ivm beperkte vriesruimte (en grote bestelling) doe ik hem in de aanbieding voor €1,00 Volgende week wil ik kopvlees bestellen bij mn slager....meer belangstelling?

Wanneer je belangstelling hebt, doe dan een pb-tje

Woon in Makkinga, z.o. Friesland
Door dinky89
Wordt er in Groningen nou zo weinig gehandeld/besteld of doen de groningers alles via losse lijntjes in losse topics ipv de verzamel groep?
Krijg zelfs bij het plaatsen van dit berichtje de melding dat ik beter nieuw topic aan kan maken omdat er al minstens 120 dagen niets is geplaatst?
Vraag me dit gewoon af omdat andere verzamel groepen actiever lijken en ik niet zo thuis ben in lijntjes en zie daar vaak hoeveelheden voorbij komen van 10 kilo per product en daar is mijn vriezer niet groot genoeg voor
Door Antonia
dinky89 schreef: Wordt er in Groningen nou zo weinig gehandeld/besteld of doen de groningers alles via losse lijntjes in losse topics ipv de verzamel groep?
Krijg zelfs bij het plaatsen van dit berichtje de melding dat ik beter nieuw topic aan kan maken omdat er al minstens 120 dagen niets is geplaatst?
Vraag me dit gewoon af omdat andere verzamel groepen actiever lijken en ik niet zo thuis ben in lijntjes en zie daar vaak hoeveelheden voorbij komen van 10 kilo per product en daar is mijn vriezer niet groot genoeg voor
De Groningers zijn redelijk actief hoor. Alleen blijkbaar niet zo via dit topic. En producten per 10 kg vallen meestal wel te delen.
Binnenkort een konijnlijntje verzorgd door Rosmin (Noordbroek).

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 743.0.html
Door Jura&Mahru
Veel lijntjes lijken toch net buiten de stad te zijn wat voor mij niet handig is.... Het enige wat ik dus doe is groepsbestellingen bij bijv. Degomeat met wat bekenden uit de buurt. Maar ik vind ook lastig uitzoeken wat er dan precies wel allemaal gebeurt in het noorden.
Door dinky89
beginnertje schreef: Veel lijntjes lijken toch net buiten de stad te zijn wat voor mij niet handig is.... Het enige wat ik dus doe is groepsbestellingen bij bijv. Degomeat met wat bekenden uit de buurt. Maar ik vind ook lastig uitzoeken wat er dan precies wel allemaal gebeurt in het noorden.
Dit geldt dus net zo voor mij ;-) beschik alleen over een fietsje in de stad en heb slechts 1 poes die kvv eet waardoor ik slechts kleine hoeveelheden gebruik. Haaksbarf en tinlo kan ik wel bij pets place kopen maar wil soms wel wat meer afwisseling en andere merken proberen.
Zou je mij anders seintje kunnen geven wanneer je weer groepsbestelling doet beginnertje? Dan kan ik wellicht wat mee bestellen voor de afwisseling hier ;-)
Door Jura&Mahru
dinky89 schreef: Dit geldt dus net zo voor mij ;-) beschik alleen over een fietsje in de stad en heb slechts 1 poes die kvv eet waardoor ik slechts kleine hoeveelheden gebruik. Haaksbarf en tinlo kan ik wel bij pets place kopen maar wil soms wel wat meer afwisseling en andere merken proberen.
Zou je mij anders seintje kunnen geven wanneer je weer groepsbestelling doet beginnertje? Dan kan ik wellicht wat mee bestellen voor de afwisseling hier ;-)
Ja geen probleem!
We gaan deze of volgende week weer bestellen. Meestal 1 keer per 6 weken ongeveer. Als je mij je Facebook stuurt via PB dan zet ik je in mijn 'hondengroepje' mensen en dan vergeet ik je niet op de hoogte te houden.
Door Lida. S
lamspens weet ik nog wel te vinden voor 1,25 per kg, maar voor runderpens moet ik 6 euro  betalen. (3 of 4  jaar geleden kreeg ik ze voor niets).
Door crazybit
Hoi,

Wij komen uit stadskanaal.
Onze sheltie van 13 kilo zit al bijna een jaar op kvv, maar ik wil nu meer gaan barfen en zelf drogen.
Maar aangezien wij tot nu toe nog maar 1 hond hebben, zijn de hele grote voorraden niet handig voor ons...
Dus als er iemand wil delen, heel graag!!!

Groetjes Ilona
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door