we maken het geregeld hier .
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Ik ga voor het eerst van mijn leven asperges koken.Asperge's zijn zo lekker. Lekker zelfgemaakt sausje erbij, ham en een zachtgekookt ei, yummie. Ik ben voor!
Heb ze met de pasen voor het eerst gegeten bij Michiel's ouders, ach, je bent nooit te oud zal ik maar zeggen.
Heb ze jaren verkocht, maar mijn moeder luste ze niet en mijn ex ook niet, dus ik at ze nooit.
startouw schreef: asperges, witte neem ik aan , ons limburgs goudNee ons brabants goud! Brabantse wal asperges, jammie
we maken het geregeld hier .
eelke schreef: Nee ons brabants goud! Brabantse wal aspergesJa! Ik eet ook alleen lokaal geteelde sperries, want die zijn het lekkerst. Welke boer gaan jullie ze meestal halen?
Heb ze net ook weer op. Met gebakken aardappeltjes en een biologisch runderworstje.
koekje schreef: Ja! Ik eet ook alleen lokaal geteelde sperries, want die zijn het lekkerst. Welke boer gaan jullie ze meestal halen?Overal en nergens, net waar ik dan ben
Al die jaren in A'dam heb ik dus geen asperge gegeten, want die ze daar hadden, kwamen niet van hier.
Ik at bruinebonenschotel en kiwi als toetje.
Maxi's 3-tal schreef: Ik ga voor het eerst van mijn leven asperges koken.Komt goed, ik kan het ook
Heb ze met de pasen voor het eerst gegeten bij Michiel's ouders, ach, je bent nooit te oud zal ik maar zeggen.
Heb ze jaren verkocht, maar mijn moeder luste ze niet en mijn ex ook niet, dus ik at ze nooit.