Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Dorothea* schreef: Ja heerlijk! :dribble:

hier een pingmaaltijd op het werk
Van rund kan ik het wel maken! Tenminste zoals ik het van de week maakte was ook met azijn en uit enzo  ;D
Als we vroeg eten is dat voor mij geen probleem! Heb s avonds vergadering over de clubmatch.
MarijeEnBoomer schreef: Van rund kan ik het wel maken! Tenminste zoals ik het van de week maakte was ook met azijn en uit enzo  ;D
Als we vroeg eten is dat voor mij geen probleem! Heb s avonds vergadering over de clubmatch.
Jij gaat voor mij koken!  :o
CindyMayella schreef: Hier lekker gado gado (met saté).....
:dribble:

Vanaf twee uur vanmiddag alleen maar verjaardagsfeestjes afgelopen. Wel heel gezellig  :)  en veel snacken. Niet echt gegeten dus.
Nu lekker rustig een glaasje rood in eigen keuken, bakje nootjes erbij.  :)
Door Naomi B
Vandaag had Vilja visite. Nou ja. En ik dus ook ;). Had gister al mayo gemaakt en er vandaag dipsausjes voor bij rauwkost van gemaakt. Dat viel in de smaak bij de dames. Recept van hier van bp gedeeld natuurlijk.  De chips erbij was natuurlijk ook lekker. ;) verder grote pan groentesoep met ballen en pastaschelpjes. Zelfgemaakte kruidenknoflookboter, humus vd Lidl en stokbrood. We hebben heerlijk gegeten.
Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: suggestie van Henneke: gemalen patat met frikandellen.
Nah ik denk dat ik het maar bij pudding houd.
Olvarit zit ook alles in....voedingscentum sais so!  :biggrin2:
Door Neally
*Dorothea* schreef: suggestie van Henneke: gemalen patat met frikandellen.
Nah ik denk dat ik het maar bij pudding houd.
yuk... ;D

Krieltjes, snijnbonen en een platgeslagen bio kipfilet. Toe griekse yogurt. (vast gewoon uit la Hollande) Yum.
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Olvarit zit ook alles in....voedingscentum sais so!  :biggrin2:
Das ook nog eens heel goed voor de ontwikkeling  :biggrin2:

Hier vandaag kip (gekruide halve haan uit de oven), patat (selluf gebakken) en appelmoes erwtjes.
Ik ga voor het eerst van mijn leven asperges koken. :biggrin2:
Heb ze met de pasen voor het eerst gegeten bij Michiel's ouders, ach, je bent nooit te oud zal ik maar zeggen. ::)

Heb ze jaren verkocht, maar mijn moeder luste ze niet en mijn ex ook niet, dus ik at ze nooit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door