Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique schreef: De bestuurder werd er na een kwartier (nadat ik m'n neus buiten de deur stak) door duikers uitgehaald  :-X Maar aan de hoeveelheid mensen te zien die hun biertje hadden meegenomen leek het idd wel een feessie  :-X
Wat een chaos, pleppen ze al die auto's half de berm in zodat er nog net 1 auto doorkan, maar de hoofdweg werd natuurlijk afgesloten en dan moeten de bussen ook hiervoor langs.  :-X
Raar dat die mensen niet weggestuurd worden dan...
eelke schreef: Getver, werd ie er dood uitgehaald dus? Akelig...
En dan met een biertje een feessie staan te bouwen....

(wel veel reclame voor je huis).
Ze waren volgens de buurman (die dichterbij stond) wel aan het reanimeren, maar als je zeker 20 minuten in die auto gezeten hebt die helemaal onder water lag, dan schat ik de kans erg klein in dat je er levend uitgehaald wordt. :(

Ik zei hier ook al, kunnen we er wel op funda bijzetten, actie voor de deur, hoef je er niet meer voor te gaan rijden  :-X
Donker hier, dus er zullen er niet veel het bord gezien hebben  ::)
bloemetje schreef: Raar dat die mensen niet weggestuurd worden dan...
Ze stonden de hulpverleners niet in de weg omdat het zich allemaal aan de overkant van het kanaal afspeelde. En die kant was ruim genoeg afgezet. En die pliezie heeft dan ook wel wat beters te doen dan het verkeer te regelen neem ik aan.
Angelique schreef: Ze waren volgens de buurman (die dichterbij stond) wel aan het reanimeren, maar als je zeker 20 minuten in die auto gezeten hebt die helemaal onder water lag, dan schat ik de kans erg klein in dat je er levend uitgehaald wordt. :(

Ik zei hier ook al, kunnen we er wel op funda bijzetten, actie voor de deur, hoef je er niet meer voor te gaan rijden  :-X
He bah zeg  :-\ rijden er wel vaak de sloot in bij jou of niet?
Angelique schreef: Ze waren volgens de buurman (die dichterbij stond) wel aan het reanimeren, maar als je zeker 20 minuten in die auto gezeten hebt die helemaal onder water lag, dan schat ik de kans erg klein in dat je er levend uitgehaald wordt. :(

Spotje erop, 's avonds.  :D

Maar verder wel weer naar, zo'n gevalletje te water.  :(
eelke schreef: He bah zeg  :-\ rijden er wel vaak de sloot in bij jou of niet?
In 10 jaar niks gezien, de afgelopen 2 maand nu voor de 2de keer. En deze dus op een recht stuk, dus raadsel hoe je dan zo het kanaal in kan rijden en ook nog ergens in het midden uitkomt, dus dan moet je een flinke duik gemaakt hebben.
Angelique schreef: In 10 jaar niks gezien, de afgelopen 2 maand nu voor de 2de keer. En deze dus op een recht stuk, dus raadsel hoe je dan zo het kanaal in kan rijden en ook nog ergens in het midden uitkomt, dus dan moet je een flinke duik gemaakt hebben.
ze keken naar dat mooie huis wat te koop staat....
Angelique schreef: Ze stonden de hulpverleners niet in de weg omdat het zich allemaal aan de overkant van het kanaal afspeelde. En die kant was ruim genoeg afgezet. En die pliezie heeft dan ook wel wat beters te doen dan het verkeer te regelen neem ik aan.
Als ze t verkeer in gevaar brengen zal t toch wel. Dat dacht ik aangezien jij t over die bussen had.
Even tussendoor...

Weet er iemand of Ajax kampioen is? En waar zou ik dat kunnen vinden?
Niet dat ik me ineens voor voetbal interesseer, maar meneer zou huldiging oid moeten werken. Ik zou graag weten hoe laat ik hem vandaag en morgen thuis kan verwachten.
bloemetje schreef: Als ze t verkeer in gevaar brengen zal t toch wel. Dat dacht ik aangezien jij t over die bussen had.
Die bussen konden er niet door, waardoor die stil kwamen te staan en al het doorgaande verkeer dus stil kwam te staan en een ieder via opritjes e.d. weg probeerde te komen. Maar echt gevaar aan deze zijde, neuh, alleen chaos, tenzij je niet uitkeek met oversteken.
koekje schreef: Even tussendoor...

Niet dat ik me ineens voor voetbal interesseer, maar meneer zou huldiging oid moeten werken. Ik zou graag weten hoe laat ik hem vandaag en morgen thuis kan verwachten.
Ja, Ajax is kampioen geworden.
koekje schreef: Even tussendoor...

ja Ajax is landskampioen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door