Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vanmorgen eerst ritje Joure, erg gezellig :-). Toen precies op tijd thuis en alles gedaan wat ik moest doen, want er kwamen oud collega's op bezoek, een echtpaar en hun kinderen. Was echt super gezellig. Lekker bijgekletst, geluncht en twee potjes kolonisten gespeeld (en verloren). Oscar vond het rete moeilijk. Gister al zo'n lange dag en deze mensen zijn behoorlijk druk en luidruchtig. Maar met een kleed ook voor over de bench en regelmatig een geruststellend praatje, ging het best heel prima.

Nu ben ik he-le-maal af na 2 van die sociale dagen. Meneer K heeft net een paar broodjes bij mij neergezet (zonder hamburgers, ik noem verder geen namen  ::) ) en ik ga zo denk ik lekker even in bad. Even bijkomen.
Nynke schreef: De hele dag in de tuin geklust en daarna sushi gehaald en gegeten. Gisteren besloten dat ik mijn verjaardag a.s. zaterdag vier. Ik word 44  :P
44? Dan mag je dubbel vieren toch Nyn?

leuk hè...zijn we weer even tot oktober net zo oud :biggrin2:
bloemetje schreef: Is t makkelijk te leren als je nog een nooit een naaimachine hebt gebruikt?
Ja ik vind van wel. Ligt er natuurlijk aan wat je ermee wilt doen. Ik volg nu een online cursus via een site en in september ga ik op naailes waarschijnlijk. Ligt een beetje aan de kosten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door