Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Sjeesus Helen, ik schrik me helemaal zwaar het apenlazurus! En da's nog niks met hoe jullie geschrokken zijn. Meis, wat verschrikkelijk....! Ik hoop dat alles helemaal goed gaat komen met kleine Kuma. Wat is er in hemelsnaam mis gegaan? Mag ik vragen waar je de botten vandaan had (eerder ter lering - ik krijg namelijk het idee dat lamsbotten vaak schapenbotten zijn en geitenbotten zijn soms ook knetterhard( van stokoude geiten....)).

Tjonge meis, ik ga me helemaal een duimkramp duimen en zal aan jullie denken. Heeeeeel veeeeeeel sterkte en vele knuffeltjes voor Kuma.
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 30 mar 2005, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
Jee Helen, ik hoorde het ook van Tannetje...

Wat moeten jullie je te pletter geschrokken zijn...en wat moeten jullie nu in de rats zitten.

Ik ga heel hard duimen voor Kuma, jij en Sicco heel veel sterte! :-*
Door tieneke
Hier hebben de nollebakmonsters ook wel eens lamsnekken die knetterhard zijn vergeleken bij voorgaande nekken,het laatste ronde afgekloven stukje pak ik dan af.
Ja en een pup is toch wat anders dan een volwassen hond he :-\
Ik hoop echt dat die kleine het redt,het is heel erg triest dat dit gebeurd is.
Hoe had je dit kunnen voorkomen? :-\
Tinus en Tara kregen ook vanaf pup al ribben etc.
Door Helen
tieneke schreef: Hoe had je dit kunnen voorkomen? :-\

Nooit meer andere botten dan zachte botten van jonge dieren geven. En voorlopig zal ze nog maanden en maanden gemalen voedsel moeten krijgen.
Door Helen
Bedankt allemaal voor alle lieve berichtjes. Het doet ons veel goed.
Door danielle1980
:o :'(
o helen die arme kuma, ik zit hier werkelijk met kippevel :'(
wat een geluk dat je balou hebt zeg.

heel veel sterkte met de kleine, ik zal heel erg gaan duimen dat alles weer helemaal goed zal komen met kuma :-*
Door Ine
Helen, ik ben er helemaal stil van! :-\
Wat zullen jullie je veel dingen afvragen en ook twijfelen. Ook ik duim voor een volledig herstel van Kuma!
Houd je ons op de hoogte?
(onnodige vraag, ik weet het :-[)
Veel sterkte komende nacht en dagen!! :-*
Door tieneke
Helen schreef: Nooit meer andere botten dan zachte botten van jonge dieren geven. En voorlopig zal ze nog maanden en maanden gemalen voedsel moeten krijgen.
Als het allemaal maar goed komt,dat is nu het allerbelangrijkste ;)
Dat gemalen voedsel is niet het ergste he?
Komop sterkte jullie :-*
Door Helen
ine schreef: Helen, ik ben er helemaal stil van! :-\
Wat zullen jullie je veel dingen afvragen en ook twijfelen.
Inderdaad.....
Door Ordell
Helen schreef: Inderdaad.....
Aan vers......? :(
Door Cherry
Wat een verschrikkelijke ervaring moet dat voor jullie geweest zijn, ik hoop dat Kuma er weer helemaal bovenop komt.
Door gonny
Ordell schreef: Aan vers......? :(
misschien alleen aan t geven van botten....is ook wel logisch.....als je zoiets net hebt meegemaakt, en nog meemaakt.... :(
Door Jacqueline74
Nou meid heel veel sterkte en we hopen dat het weer helemaal goed komt we zullen voor jullie duimen ;)
Door Truus
Jeetje Helen :o Wat een schrik! Die arme Kuma :'(. Ik ga ZO onwijs duimen meis.!!!
Heel veel sterkte :-* Wij denken hier aan jullie hoor.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door