Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Laura2004 schreef: Ik heb vandaag een fijne  zaterdag gehad :).  Eerst een lange wandeling met de hondjes gemaakt,  daarna zijn we op de fiets langs de kust naar het dorp voorbij ons dorp gefietst om daar zwaar te ontbijten (gebakken eieren,  chorizo,  patatjes, brood en ook gehaktballetjes met een biertje erbij, dat is hier normaal :biggrin2:).  Daarna de fietsen voor een onderhoudsbeurt bij onze fietsenmaker gebracht. Een wandeling gemaakt door het dorp,  nog op een terrasje gezeten en weer terug gefietst. Daarna ben ik naar de kapper geweest,  nog een keer gewandeld met de hondjes en nu heerlijk niks doen :)

Klinkt geweldig!
Uitgeslapen, met Zoë gewandeld, kippen gevoerd, kuiken gered van Zoë ::), katten gevoerd, cavia's schoongemaakt en de kippenbouillon weer opgezet nadat ik de botten ontdaan had van vlees. Nu ga ik fleecejes naaien voor in de caviaflat.  Ze hadden er al eentje maar die moet de wasmachine in.
In Londen zitten we te wachten tot we naar het volgende concert moeten.  Die van gisteren ging super en was nog ontzettend gezellig ook. Hopelijk die van straks ook.  Morgenochtend spelen we waarschijnlijk nog op de basisschool hier aan de overkant en dan weer richting huis.
Cathelijn schreef: In Londen zitten we te wachten tot we naar het volgende concert moeten.  Die van gisteren ging super en was nog ontzettend gezellig ook. Hopelijk die van straks ook.  Morgenochtend spelen we waarschijnlijk nog op de basisschool hier aan de overkant en dan weer richting huis.
Wat leuk! Veel plezier verder nog  :)
Fleece is af en ligt in de caviaflat nu. Ik denk dat ik er nog maar eentje maak. Dan hebben ze er drie en hoef ik ze niet zo vaak uit te wassen. Handig zeg een eigen naaimachine en we kunnen best goed met elkaar overweg. :) Daarna een beetje poetsen denk ik. Zoo geen zin in. :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door