Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique schreef: Ik zit hier wel heel benieuwd te wezen naar wie die tas met een pluchen bobtail erin aan mijn voordeur heeft gehangen  :confused1:
Mijn naam is haas, maar wel leuk zeg en lief!

Na een nacht door te hebben gebracht met een flinke slaaptablet, geheel tegen mijn principes maar ik kan niet anders meer, dus de rest van de dag wel zware benen. Maar vanmiddag even lekker naar de braderie gefietst samen in Diepenveen. Mooi weer en gezelligheid, dus wat wil je nog meer.
Maxi's 3-tal schreef: Mijn naam is haas, maar wel leuk zeg en lief!

Na een nacht door te hebben gebracht met een flinke slaaptablet, geheel tegen mijn principes maar ik kan niet anders meer, dus de rest van de dag wel zware benen. Maar vanmiddag even lekker naar de braderie gefietst samen in Diepenveen. Mooi weer en gezelligheid, dus wat wil je nog meer.
Aan principes heb je niks als je slecht slaapt, aan een slaaptablet wel. Dus als die nodig is gewoon innemen,  :-*
Nadia schreef: Ik wil gewoon even zeggen dat ik me zo ontzettend gezegend voel met mijn zoontje, geweldige vriendje en super hondjes. Ze maken mij immens gelukkig!
Het is je gegund! Maar wel opletten, nog ff dan heb je geen vriendje meer, maar een mannetje!
Ik heb vandaag een fijne  zaterdag gehad :).  Eerst een lange wandeling met de hondjes gemaakt,  daarna zijn we op de fiets langs de kust naar het dorp voorbij ons dorp gefietst om daar zwaar te ontbijten (gebakken eieren,  chorizo,  patatjes, brood en ook gehaktballetjes met een biertje erbij, dat is hier normaal :biggrin2:).  Daarna de fietsen voor een onderhoudsbeurt bij onze fietsenmaker gebracht. Een wandeling gemaakt door het dorp,  nog op een terrasje gezeten en weer terug gefietst. Daarna ben ik naar de kapper geweest,  nog een keer gewandeld met de hondjes en nu heerlijk niks doen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door