Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Ik zit hier wel heel benieuwd te wezen naar wie die tas met een pluchen bobtail erin aan mijn voordeur heeft gehangenMijn naam is haas, maar wel leuk zeg en lief!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Mijn naam is haas, maar wel leuk zeg en lief!Aan principes heb je niks als je slecht slaapt, aan een slaaptablet wel. Dus als die nodig is gewoon innemen,
Na een nacht door te hebben gebracht met een flinke slaaptablet, geheel tegen mijn principes maar ik kan niet anders meer, dus de rest van de dag wel zware benen. Maar vanmiddag even lekker naar de braderie gefietst samen in Diepenveen. Mooi weer en gezelligheid, dus wat wil je nog meer.
Nadia schreef: Ik wil gewoon even zeggen dat ik me zo ontzettend gezegend voel met mijn zoontje, geweldige vriendje en super hondjes. Ze maken mij immens gelukkig!Het is je gegund! Maar wel opletten, nog ff dan heb je geen vriendje meer, maar een mannetje!
Nadia schreef: Ik wil gewoon even zeggen dat ik me zo ontzettend gezegend voel met mijn zoontje, geweldige vriendje en super hondjes. Ze maken mij immens gelukkig!Wat heerlijk
Pluto schreef: Het is je gegund! Maar wel opletten, nog ff dan heb je geen vriendje meer, maar een mannetje!Ik bedacht me dat tijdens het typen. Kreeg meteen een smile van oor tot oor
*Dorothea* schreef: Heb jij dat ook?Haha ja, heel de tijd dat gehinnik van Max er doorheen![]()
eelke schreef: Haha ja, heel de tijd dat gehinnik van Max er doorheenja ik ook, wat zijn jullie aan het doen? leukheb vandaag 56 Lucky tv's in mijn hoofd geschreven denk ik
![]()
*Dorothea* schreef: ja ik ook, wat zijn jullie aan het doen? leuk'heb jij ook op school gezeten?'![]()
*Dorothea* schreef: http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/0 ... er-2/ Zo, hallo!![]()