Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Net met Zoë weggeweest. De achterklep van de auto lag nog vol compost dus ze moest op de passagiersstoel mee. Normaal wil ze op de terugweg niet in de auto en moet ik haar echt gaan halen. Nu zag ze dat ze op de stoel mocht en sprong ze zelf in de auto. Ze wil blijkbaar graag reizen in stijl 8):D
Ronald schreef: Mwa.... drie schermen maar?
Lang leve 'alt+tab'!
Maar in het weekend kan ik het meestal wel af met 3 actieve schermen, door de week heb ik 4 rit agenda's open en dus ook 4 schermen.

Het is redelijk rustig vandaag dus ook nog tijd voor een mooie fotoreportage.
:biggrin2:
Lekker weekend! Heb deze week 4 dagen gewerkt en dat bevalt me weer prima! Volgende week 5 dagen, dus ben benieuwd hoe ik me dan voel. Hopelijk hetzelfde als nu; moe, maar voldaan. Kreeg in ieder geval al de betaling van vorige week binnen en daar werd ik blij van :biggrin2:
Pluto schreef: Lang leve 'alt+tab'!
Maar in het weekend kan ik het meestal wel af met 3 actieve schermen, door de week heb ik 4 rit agenda's open en dus ook 4 schermen.

Het is redelijk rustig vandaag dus ook nog tijd voor een mooie fotoreportage.
:biggrin2:
Geniet nog maar even van de rust. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het later vandaag wel eens druk kon worden  :P
Mini's 3-tal schreef: Lekker weekend! Heb deze week 4 dagen gewerkt en dat bevalt me weer prima! Volgende week 5 dagen, dus ben benieuwd hoe ik me dan voel. Hopelijk hetzelfde als nu; moe, maar voldaan. Kreeg in ieder geval al de betaling van vorige week binnen en daar werd ik blij van :biggrin2:
Goeie berichten, Michiel! Geniet van je weekend!
Ronald schreef: Geniet nog maar even van de rust. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het later vandaag wel eens druk kon worden  :P
Neuh, heb op zijn max dadelijk 20 wagens op de weg, door de week doe ik er zo'n 60 dus, easygoing it is!
Ronald schreef: Geniet nog maar even van de rust. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het later vandaag wel eens druk kon worden  :P
Goeie berichten, Michiel! Geniet van je weekend!
Ga ik zeker doen, als het met de lief wil, fietsen we Diepenveen even in en anders alleen even boodschappen doen vandaag en ben ik het Sjaak om Charlie te wandelen. Er zijn ergere dingen...
Door Martine-Tom
Wel een lief gebaar Lique!

Fijn Mieke dat de patient het goed maakt  :)

OT: Tom deed net eng, hij reigerde zo een kippevleugel naar binnen. Brrrrr.
Nu is ie druk aan het snoetenpoetsen boven dus geloof dat het wel meevalt maar moet ie maar niet te vaak doen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door