Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Mwa.... drie schermen maar?Lang leve 'alt+tab'!
Pluto schreef: Lang leve 'alt+tab'!Geniet nog maar even van de rust. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het later vandaag wel eens druk kon worden
Maar in het weekend kan ik het meestal wel af met 3 actieve schermen, door de week heb ik 4 rit agenda's open en dus ook 4 schermen.
Het is redelijk rustig vandaag dus ook nog tijd voor een mooie fotoreportage.
![]()
Mini's 3-tal schreef: Lekker weekend! Heb deze week 4 dagen gewerkt en dat bevalt me weer prima! Volgende week 5 dagen, dus ben benieuwd hoe ik me dan voel. Hopelijk hetzelfde als nu; moe, maar voldaan. Kreeg in ieder geval al de betaling van vorige week binnen en daar werd ik blij vanGoeie berichten, Michiel! Geniet van je weekend!![]()
Ronald schreef: Geniet nog maar even van de rust. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het later vandaag wel eens druk kon wordenNeuh, heb op zijn max dadelijk 20 wagens op de weg, door de week doe ik er zo'n 60 dus, easygoing it is!![]()
Pluto schreef: Neuh, heb op zijn max dadelijk 20 wagens op de weg, door de week doe ik er zo'n 60 dus, easygoing it is!Oh.... da's inderdaad een makkie!
Ronald schreef: Geniet nog maar even van de rust. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het later vandaag wel eens druk kon wordenGa ik zeker doen, als het met de lief wil, fietsen we Diepenveen even in en anders alleen even boodschappen doen vandaag en ben ik het Sjaak om Charlie te wandelen. Er zijn ergere dingen...
Goeie berichten, Michiel! Geniet van je weekend!