Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Maxi's 3-tal schreef: Ach, normaal luister je toch ook nooit naar de navigatie. :biggrin2:
Komt omdat ik gewoon bijna overal in Nl de weg weet ::) In ieder geval ongeveer :biggrin2:

Ot: Sta ik pauze te houden bij de Nijverdalseberg, krijg ik zomaar een kop thee aangeboden van een paar hardlopers die uit stonden te rusten.
Massage gehad, onderdak voor een tomatenplant gevonden, dagje gewerkt (en nog hard ook, jawel  ;) ) en heel heel heel grote boodschappen gedaan. We krijgen morgen verjaardagsvisite en zondag oud collega's van de post op visite. Wordt voor Oscar een zwaar weekend, vooral omdat de kinderen van de oud-collega's zich ondanks herhaaldelijk waarschuwen verheugen op de hond  :-X. Vrees dat ze wat teleurgesteld gaan worden...

Nu maar op tijd op bedje en morgen op tijd op om Oscar lekker nog even goed uit te laten en aandacht te geven voor hij de rest van de dag zich in moet schikken.
Dagje gewerkt.
Met dochterlief wezen shoppen. Komen we toch dit tegen  :o

Afbeelding

Een rek vol met rubberbezems! In het zwart, mintgroen en blauw!!! Het moet toch niet gekker worden :crazy2:

Daarna door naar La Venezia, maar daar was het zo verschrikkelijk druk... Die houden we tegoed.

Thuis lief getroost... Was weer nodig  :'(
Ronald schreef: Dagje gewerkt.
Met dochterlief wezen shoppen. Komen we toch dit tegen  :o

Afbeelding

Een rek vol met rubberbezems! In het zwart, mintgroen en blauw!!! Het moet toch niet gekker worden :crazy2:

Daarna door naar La Venezia, maar daar was het zo verschrikkelijk druk... Die houden we tegoed.

Thuis lief getroost... Was weer nodig  :'(
:o :o :o

* Sas alert!*

En een  :bigarmhug: voor jullie!  :-*
Rot avond gehad  :-[ Ik had deze week de hondjes van mijn zus te logeren. Dudley was woensdag niet lekker en heeft toen een aantal keren overgegeven. Hij wilde s'avonds ook niet eten. In de loop van donderdag zijn de hondjes weer opgehaald. Maar hij bleef niet lekker. Word ik vanavond door mijn zwager gebeld dat Dudley  geopereerd werd. Hij had iets in zijn darmen wat de boel blokkeerde. Gelukkig is de operatie gelukt en is hij nu weer thuis. Er zat een stukje steen in zijn darm. Jeetje wat was ik bang vanavond  :'(
Mieke L. schreef: Rot avond gehad  :-[ Ik had deze week de hondjes van mijn zus te logeren. Dudley was woensdag niet lekker en heeft toen een aantal keren overgegeven. Hij wilde s'avonds ook niet eten. In de loop van donderdag zijn de hondjes weer opgehaald. Maar hij bleef niet lekker. Word ik vanavond door mijn zwager gebeld dat Dudley  geopereerd werd. Hij had iets in zijn darmen wat de boel blokkeerde. Gelukkig is de operatie gelukt en is hij nu weer thuis. Er zat een stukje steen in zijn darm. Jeetje wat was ik bang vanavond  :'(
O wat een zenuwen.
Beterschap Dudley  :-*
Mieke L. schreef: Rot avond gehad  :-[ Ik had deze week de hondjes van mijn zus te logeren. Dudley was woensdag niet lekker en heeft toen een aantal keren overgegeven. Hij wilde s'avonds ook niet eten. In de loop van donderdag zijn de hondjes weer opgehaald. Maar hij bleef niet lekker. Word ik vanavond door mijn zwager gebeld dat Dudley  geopereerd werd. Hij had iets in zijn darmen wat de boel blokkeerde. Gelukkig is de operatie gelukt en is hij nu weer thuis. Er zat een stukje steen in zijn darm. Jeetje wat was ik bang vanavond  :'(
Ow yikes, da's niet fijn  :-X. Het komt vast goed lieve Mieke  :-*
Mini's 3-tal schreef: Komt omdat ik gewoon bijna overal in Nl de weg weet ::) In ieder geval ongeveer :biggrin2:

Ot: Sta ik pauze te houden bij de Nijverdalseberg, krijg ik zomaar een kop thee aangeboden van een paar hardlopers die uit stonden te rusten.
Hehe ja, met een omweggetje hier of daar  ::)

Mieke, relax, adem in en uit!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door