Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lauraV
hier wilde ik de dames uitlaten en was 10 minuten verder... tot Loeka gerommel van onweer op de achtergrond hoorde  :-[
had dr nog net aan t tuigje vast voordat ze snel in een rechte lijn naar huis wilde lopen  :-\

btw nog geen spatje regen gezien vandaag ......
Door Elvira
hier rommelt het en heeft het geregend en begon het net weer te regenen toen ik Monty uit liet. Hij had gezwommen en 2 paardenbloemen gegeten en moest dus echt plassen.  ;)
Door Ruisje
Regen, donder, regen, bliksem, regen, hagelstenen zo groot als knikkers, heel veel water...
Net terug met de honden, straat en paden staan blank. Lily liep tot haar buikje in het water, ik tot over m'n enkels. Maar goed de tuin kon het gebruiken zullen we maar zeggen en nu schijnt de zon weer. :)
Door Charlie Angel
Hier de hele dag mooi weer gehad, nu nog steeds lekker buiten.
Hoop dat het voorlopig nog even droog en onweer vrij blijft hier, moet vriendlief vanavond nog van zijn werk halen. ::)
Door Nynke
hier ook een droge dag gehad, vannacht schijnt het wel geregend te hebben, maar toen sliep ik  :biggrin2: Lekker bewolkt vandaag en geen wind en prima temperatuur, prachtig !!  :thumbsupup:
Door Martine-Tom
Kinnie schreef: Hier ook, ben behoorlijk verbrand vanmiddag!! ???
Ja ik ook, mijn rechterarm is nu bruiner dan de linker :biggrin2:
Als het lukt vandaag maar ff de andere kant aanbraden  :biggrin2:
Door Ruby/Billy
Vandaag was het 25 graden. Tegen 18 uur begon het ineens te regenen, gelukkig was dat snel over en konden we rustig verder gaan met de bbq. Nu zitten we nog lekker buiten na te genieten.
Door eelke
Angelique schreef: Dat zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren.
Nou, d'r is net een heel pittig buitje over zeeland getrokken, en we wachten nu op een bui die boven Brussel hangt.
België is daar aan het voetballen en het veld was wit van de hagelstenen  :o
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door