Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

enorm de 'P' in....  >:(

De afgelopen maanden lopen wij heerlijk met de hondjes onze lange middagronde op een braakliggende gebied aan de rand van de stad waar ooit een hele dure villawijk gepland was maar niet doorging. Iets met vergunningen ofzo  ::)
Het is een soort eiland dus heel veel water/zwemmogelijkheid. Daarnaast zeer overzichtelijk, want geheel vlak en leeg. Geen bomen en/of struiken. En nog veel belangrijker, de honden kunnen los zonder gevaar! Geen wegen, andere honden die ik niet zie aankomen, konijnen/hazen waar oneindig achteraan gejaagd kan worden (want eiland)

Zo af en toe een crossmoter, fanatieke mountainbiker of trikerijder, maar daar kan je omheen lopen.

Nu hebben ze ineens een hekwerk neergezet!!!! Je mag er niet meer in/op.  :o
Heel verdrietig nu. Het was zo fijn dat ik eindelijk een plek had waar ze gewoon los konden zonder dat ik in de stress loop.  :'(
Vraag me af hoe lang het nog zal duren voordat het conflict in de Oekraïne met Rusland compleet uit de hand loopt en ze elkaar naar de strot vliegen. Moet zeggen dat ik die Poetin er best voor aanzie een derde wereldoorlog te beginnen alleen voor z'n ego.
Laatst gewijzigd door TMG1961 op vr 25 apr 2014, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
TMG1961 schreef: Vraag me af hoe lang het nog zal duren voordat het conflict in de Oekraïne met Rusland compleet uit de hand loopt en ze elkaar naar de strot vliegen. Moet zeggen dat ik die Poetin er best voor aanzie een derde wereldoorlog te beginnen alleen voor z'n ego.
+1

Vanmiddag een rondje diepvries door mijn favo landsdeel, kwistniet dat ze hier zoveel supermarkten hadden :biggrin2:
Zo, alle snelwegen staan hier zo'n beetje vast geloof ik. Van Antwerpen naar Roosendaal is een file  :o

Niet leuk voor mijn lief. Die is vanmorgen al om half 7 begonnen en was om half 5 klaar in Rotterdam. En moet nu naar huis via Roosendaal.... lang dagje.
pallas schreef: Jakkes Nyn...Hoop dat de pijnstillers hun werk doen en de kaakchirurg een gezellige fijne arts is :-*
Nou dat hoop ik ook.  :-*
Ik mag maandag weer, gelukkig een hele aardige man die alles heel geduldig uitlegt. Ik zie er nu een stuk minder tegenop dan de eerste keer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door