Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Extreme
:duimen:  draaien hard dat wat ze je straks gaan vertellen mee valt, Koekie medicijnen krijgt en zo nog een poos  bij jullie mag blijven. Sterkte. Uit je stukjes begrijp ik dat je deze ellende alleen te baas moet, weet dat vele van BP naast je staan, aan je denken, voor je duimen.
Ik heb net alles over Koekie gelezen en vind het zo erg en verdrietig voor jullie. En het maakt mij ook boos. Ook jullie zijn de dupe van mensen zonder verstand die echt op geld uit zijn en kijk hoeveel verdriet dat oplevert.

Een afwijking op een echo is niet per definitie HCM. HCM is een ziekte van de hartspier. Een afwijking aan de hartspier is niet per definitie HCM, de hartspier/ het hart kan ook afwijkingen door andere oorzaken laten zien. Bij Koekie zal dat niet het gevolg zijn van hoge bloeddruk e.d. dat zijn eerder ouderdomskwalen maar je kunt denken aan een verkeerde aanleg/ aangeboren afwijking. Ik ga dan ook heeeeeel hard duimen dat het iets is dat met medicijnen te behandelen is en dat jullie nog langer de tijd krijgen om met en van elkaar te genieten. Heel veel sterkte en succes en ik hoop dat ze daar kundig genoeg zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door