Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Zo, vanmorgen al wakker gebeld door een onbekend nummer zonder voicemail. Daarna op het gemak opgestaan, en als ontbijt een smoothie gemaakt (banaan, frambozen, andijvie, hennepzaad, sinaasappelsap, en de klapper, 2 halve perziken uit blik :P) lekker zoet.
Ga zo lekker het bos in met de guppen, als ik ze wakker krijg. Gijs is nog niet van zijn plek gekomen sinds ik beneden ben, en heeft denk ik nog maar een half oog open gehad. Daarna ff poetsen, en dan staat er weer een vleeslevering op de stoep :)
Vanavond naar het paard, dus de komende dagen weer spierpijn denk ik .
Sterkte en beterschap "Mara" !!!  :-*

OT: Kiespijn wordt niet minder, antibiotica is dus niet afdoende, dus alsnog afspraak gemaakt voor kaakchirurg :cry2: Ik ben nogal een mietje  :-[ :-\ maar ik mag op vrijdag 9 mei. In de tussentijd krijg ik wel zwaardere pijnstillers ::) ::)
Nynke schreef: Sterkte en beterschap "Mara" !!!  :-*

OT: Kiespijn wordt niet minder, antibiotica is dus niet afdoende, dus alsnog afspraak gemaakt voor kaakchirurg :cry2: Ik ben nogal een mietje  :-[ :-\ maar ik mag op vrijdag 9 mei. In de tussentijd krijg ik wel zwaardere pijnstillers ::) ::)
Jakkes Nyn...Hoop dat de pijnstillers hun werk doen en de kaakchirurg een gezellige fijne arts is :-*

OT

theeleuten met Bp vriendin.....bere gezellig en snel weer doen!
Tomaten plant in de opvang gekregen en de honden lekkere snacks en kipfilet in de vriezer...kortom: iedereen weer blij :D

Nu snel een rondje met de honden en dan uitrusten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door