Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela schreef: Afbeelding

(sorry Hannah  :biggrin2: )
Je bent me net voor  :biggrin2:
Wilde al zeggen dat Oscar toch ook een goed gelukt speldenkussen is  :P

OT: druk druk druk hier met van alles. Leuke dingen, hele leuke dingen, en dingen die misschien leuk kunnen worden. Deze week nog niks vervelends gehad geloof ik  :o Das lang geleden zo'n week. Van mij mag het zo blijven!  :)
Nou van mij mag dat ook hoor Kim!

Hier wel een hectische gekke week tot nu toe. Leuk zo'n maandag vrij maar ik geloof dat ik alsnog net zo vele uren heb gemaakt dan anders. Morgen nog ff het laatste en dan weer weekend.

Ik zit buch in de bajes te kijken, bizar hoor!
*Dorothea* schreef: ik vind Menno zo'n engerd, ik weet niet of ik dit uit ga zitten.
Ja vond ik ook.
Maar ik vind het zo typisch, die gesprekken die hij voor elkaar krijgt bij echt niet de simpelste mensen. Mijn collega is door hem geïnterviewd in een vorig seizoen, en gaf aan dat het echt een prettige man is. Dat verbaasde mij ook toen ik dat hoorde ;)
MarijeEnBoomer schreef: Ik vind dat menig mens wat van Buch kan leren qua gesprekstechnieken!
Ja, heerlijk om naar te kijken! Soms kom je met een omweg of bepaalde manier van zitten zo veel verder al.... vind het ook leuk om te zien hoe hij meegaat in de weerstand/boosheid en daarna dan helemaal om te draaien en een kritische vraag te stellen. Dat werkt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door