Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sano begrijpt wel dat koekie ziek is en hij vindt het heel zielig voor koekie.
Maar hij heeft niet door dat koekie er over een tijdje misschien niet meer zal zijn.
Ik heb geen idee wat er in dit stadium nog gedaan kan worden. Maar ik wens met heel mijn hart dat er nog wat jaartjes aan vast geplakt kunnen worden. Dan is sano wat ouder en zitten we misschien in een rustiger vaarwater.
Door Mowgli
spreeuwtje schreef: Sano begrijpt wel dat koekie ziek is en hij vindt het heel zielig voor koekie.
Maar hij heeft niet door dat koekie er over een tijdje misschien niet meer zal zijn.
Ik heb geen idee wat er in dit stadium nog gedaan kan worden. Maar ik wens met heel mijn hart dat er nog wat jaartjes aan vast geplakt kunnen worden. Dan is sano wat ouder en zitten we misschien in een rustiger vaarwater.
Ach Lydia... Ik duim heel erg hard voor jullie dat er inderdaad nog wat jaren aan vast geplakt kunnen worden. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Kim_S
Gatver. Ik lees het nu pas...  :'(
Bah wat een rotnieuws!  :( Dit hebben jullie zoooo niet verdiend!
Ik duim gewoon stug door (eigenwijs als ik ben), en hoop dat Koekie nog jaaaaaren bij jullie blijft. Lekker puh.
Hang in there!!!  :-* :-* :-*
Door miik
spreeuwtje schreef: Sano is naar bed. Nu komen mijn tranen.
Ik zou alles opgeven voor een koekie en sano een heel leven samen.
Ik haat deze wereld. Het is lang geleden dat ik dat gezegd heb.
De wereld is ook wel heel hard voor je  :'(
Ik wou dat ik iets voor je kon doen... maar dat kan ik niet...
Ik denk aan je en hoop het beste voor je en voor Koekie !!!  :-*
De hele middag en avond zat er amper leven in koekie. Hij lag op de bank en sliep en sliep en sliep. Als sano zich bewoog dan kwam hij even omhoog en zakte zo weer in elkaar. Op een gegeven moment dacht ik... Als ik m nu rechtop zet op de grond, valt hij zo weer om.
Dat viel mee maar koekie draaide zich om, liep weer naar de bank en viel weer in slaap.
Pas later op de avond kwam er weer leven in. En nu loopt hij weer te apen en heeft weer een ondeugende blik in zijn ogen.
Wat lucht dat op zeg! Wat fijn om dat weer even te zien!!
Hij was ws uitgeput door de dierenarts vanmorgen. Hoewel we daar nog geen uur geweest zijn en er amper wat gedaan is.
Morgen Amsterdam. Dat zal m ook niet in zijn koude kleren gaan zitten.
Oh wat erg zeg! Ik hoop dat er iets is waarmee ze hem kunnen helpen, waarmee ze zijn benauwdheid wat kunnen verlichten.

Dat ie zo moe was na het DA-bezoekje zou best kunnen hoor, zoiets is toch stressvol voor dieren. Een uur in de stress zitten vreet energie (ook bij ons, toch? ;) ) En als hij al sneller vermoeid raakt, is de optelsom makkelijk gemaakt he ;)

Ik duim keihard dat Sano nog een poos kan genieten van zijn vriend.  :angel2: :angel2: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door