Anne in Duitsland schreef: Moet ik alvast prikkeldraadversperring gaan aanleggen hier?Lijkt me verstandig! O en vergeet de wijnkelder niet te graven![]()

Ik pb je straks nog, was er helemaal bij in geschoten

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Moet ik alvast prikkeldraadversperring gaan aanleggen hier?Lijkt me verstandig! O en vergeet de wijnkelder niet te graven![]()
Kim_S schreef: Lijkt me verstandig! O en vergeet de wijnkelder niet te gravenIs goed! Vergeet niet ook je pärmånente förblijfsvergönning alvast aan te vragen!
Ik pb je straks nog, was er helemaal bij in geschoten![]()
Anne in Duitsland schreef: Is goed! Vergeet niet ook je pärmånente förblijfsvergönning alvast aan te vragen!Tis gewoon Öropa hè? Da hek allun vuguning veur![]()
Nadia schreef: In maart bevallen van ons eerste kindjeBevallen.. Check
Genoeg gespaard hebben om de keuken te kopen
Het beginnen aan een nieuwe baan
Mieke L. schreef: Hier totaal geen wilde plannen voor 2014, ik wil geen ander werk, geen ander huis of noem maar op. Ik hoop dat alles lekker zijn gangetje blijft gaan.Ik woon nog steeds in hetzelfde huis, doe nog steeds hetzelfde werk en verder gaat alles zo zijn gangetje.
Riek schreef: Als alles meezit, aan het eind van het jaar, een nestje met Charlotte.Er wordt nog steeds gewikt en gewogen hier.
Heel spannend allemaal.
Ik zit nu al te denken hoe ik mijn vakantie ga plannen.
Riek schreef: Er wordt nog steeds gewikt en gewogen hier.Komt distichiasis veel voor bij jullie? En kun je erop testen (DNA)?
Charlotte was PL en PRA vrij.
Wel 2 zielige haartjes distichiasis, daar baal ik enorm van.
En wat vakantie betreft hebt ik bijna alle dagen gespaard om als er een nestje komt zoveel mogelijk vrij te nemen 9 weken lang.
eelke schreef: Ook werken, en afvallen. En geen operatie, en wel paardrijden.Werken check. Afvallen...ehm......
Oh en we gaan de zolder isoleren, da's leuker voor de vriezer.
*Dorothea* schreef: Ik heb niet van die grootste plannen.Nou alleen de jachttraining is tot uitvoer gekomen.
Veel tijd doorbrengen met vrienden.
Jachttraining gaan doen met Patsy.
Niet zo'n bende maken van het huishouden.
koekiesranch schreef: Komt distichiasis veel voor bij jullie? En kun je erop testen (DNA)?Het komt voor. Of het veel is weet ik niet.