Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ja inderdaad Theo, harstikke goed bezig  :thumbsupup:
Ik ben met wat collega's naar de bioscoop geweest, het was lady's night. The other woman was de film en ik geloof dat ik de enige was die er niet veel aan vond. Kan best aan mij gelegen hebben. Tenminste dat moet haast wel want de hele zaal lag continu in een deuk.
Afbeelding

Mijn dochter was dus 1 van die 25  ::). Het verhaal is alleen niet helemaal correct, de cursisten zijn veel te laat richting CBR gestuurd! En te laat is te laat! Dat kun je het CBR niet kwalijk nemen.  Maar goed, ze (de rijsschool)  hebben hun excuses aangeboden en 1 mei mag ze opnieuw. En ze heeft wel de krant (de Telegraaf nog wel  :biggrin2: ) gehaald.
Laatst gewijzigd door Mieke L. op do 24 apr 2014, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
zhiva schreef: Goed bezig Theo  :bigarmhug:

En hoe reageerde Pixie?

OT : drukke dag gehad vandaag op het werk. Ik zou om 3 uur naar huis, dat werd dus pas kwart voor 4.

Van de oude schutting welke uit elkaar viel nu bezig een bekisting te maken voor de containers. Lukt best aardig eigenlijk  :biggrin2:
Morgen laatste stukje ervan afmaken dan is dat ook weer klaar.
Pixie is altijd wel te porren voor een spelletje, die vond het helemaal geweldig. Ze was zelf al een hele tijd bezig hem aan het spelen te krijgen.

Nu zijn ze weer bezig met z'n tweetjes  :smitten:
TMG1961 schreef: Pixie is altijd wel te porren voor een spelletje, die vond het helemaal geweldig. Ze was zelf al een hele tijd bezig hem aan het spelen te krijgen.

Nu zijn ze weer bezig met z'n tweetjes  :smitten:
Leuk, Theo! Bijt Noppie nog zoveel, of is dat er helemaal uit?
Mieke L. schreef: Afbeelding

Mijn dochter was dus 1 van die 25  ::). Het verhaal is alleen niet helemaal correct, de cursisten zijn veel te laat richting CBR gestuurd! En te laat is te laat! Dat kun je het CBR niet kwalijk nemen.  Maar goed, ze (de rijsschool)  hebben hun excuses aangeboden en 1 mei mag ze opnieuw. En ze heeft wel de krant (de Telegraaf nog wel  :biggrin2: ) gehaald.
:o  :-\
Alvast veel succes gewenst voor 1 mei dan maar!  :-* :duimen:
Op m'n fietske naar de pinautomaat geweest. Er moet geld komen want straks komen ze mijn autoruit fixen. Fijn om op de fiets te gaan, gaat zo veel makkelijker met een stevige poort, daarvoor pakte ik bijna nooit de fiets omdat ik dacht dat het dan uit elkaar zou pleuren. Ook wel trots want het regende een beetje.

En eindelijk de osteopaat gebeld en een afspraak gemaakt. Ik ben benieuwd of ze nog wat van mij kunnen maken en al mijn botjes weer netjes recht boven elkaar kunnen zetten :)

Nu een beetje thuis werken, eten koken, ruit laten fixen en eind van de middag weer beginnen aan mijn route cliënten :)
Had ik maandag de buhunden al gewassen en ontdaan van al het oude haar... Tjusa niet in de honden"graaf"wei gelaten zodat ze ook voor zondag nog een beetje schoon blijft (show in Lingen). Loopt ze net met Oya buiten, en die piest gewoon over haar heen.
Dus maar weer de shampoofles gepakt
koekiesranch schreef: Had ik maandag de buhunden al gewassen en ontdaan van al het oude haar... Tjusa niet in de honden"graaf"wei gelaten zodat ze ook voor zondag nog een beetje schoon blijft (show in Lingen). Loopt ze net met Oya buiten, en die piest gewoon over haar heen.
Dus maar weer de shampoofles gepakt
Kan nog net hè  :biggrin2:
Maar weer eens wat bijgelezen op bp. Is lang geleden.... Druk geweest met van alles. Met mij gaat het goed, ben met allerlei (nieuwe) dingen bezig en dat voelt enorm goed. Haal er veel kracht en energie uit. In mijn omgeving gaat het echter minder.... Vooral maandag wordt 'n spannend dagje.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door