Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mijn zenuwen staan echt op knappen. Noppie loopt al vanaf zondagmiddag 1 uur aan een stuk te miauwen, dag en nacht constant. Zelfs de buren klaagden over zijn geschreeuw als ik weg ben. Zijn gedrag wordt bijna met de dag erger, hij laat nu echt zijn ware aard zien en die is niet echt plezierig.

Heb hem in de gang gezet, voorlopig wil ik hem niet meer in de woonkamer hebben
Laatst gewijzigd door TMG1961 op wo 23 apr 2014, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="TMG1961"]
Mijn zenuwen staan echt op knappen. Noppie loopt al vanaf zondagmiddag 1 uur aan een stuk te miauwen, dag en nacht constant. Zelfs de buren klaagden over zijn geschreeuw als ik weg ben. Zijn gedrag wordt bijna met de dag erger, hij laat nu echt zijn ware aard zien en die is niet echt plezierig.

Heb hem in de gang gezet, voorlopig wil ik hem niet meer in de woonkamer hebben
[/quote]

Ben je niet bang dat hij dan alleen maar erger gaat miauwen? Dat je het zolang uithoudt, pffff. Scooby doet het hier nog wel eens 's nachts, maar laatst heb ik m in de kladden gepakt en sindsdien is t wel minder.
[quote="Mini's 3-tal"]
Ben je niet bang dat hij dan alleen maar erger gaat miauwen? Dat je het zolang uithoudt, pffff. Scooby doet het hier nog wel eens 's nachts, maar laatst heb ik m in de kladden gepakt en sindsdien is t wel minder.
[/quote]

Ik ben echt aan het eind van mijn latijn. Ik heb meer dan 30 jaar katten gehad maar zoiets als hem heb ik nog nooit meegemaakt. Dinkytoy was erg maar Noppie is nog 10 keer zo erg. Je kan hem aanpakken zoveel als je wil, hij trekt er zich absoluut niets van aan. Als je hem bv in z'n nekvel pakt en in de gang zet geeft ie je ook nog kopjes als je bij hem komt..het boeit hem echt geen ene moer
Ik heb even achterom gekeken want ik geloofde het niet, de tv even op mute gezet en warempel, ik hoor absoluut niets. Alles is gaan slapen. Kan ik mijn zenuwen de kans geven om tot rust te komen. Ben sowieso wat geïrriteerd, ben bezig met afbouwen pijnstillers.

Volgende maand 10 jarig jubileum en ook weer sinds lange tijd volledig uit het rood na alles betaald te hebben..toch een fijn gevoel, half jaar geleden stond ik nog ruim, heel ruim in de min
TMG1961 schreef: Is zeker fijn, is lang geleden dat ik constant in de plus stond. Nu alleen nog doorlopend krediet afbetalen en dan ben ik op hypotheek na compleet schuldenvrij
Wat goed Theo!
Schouderklopje mag ook wel eens voor jezelf. Dit heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen!  O0

Ik vind niets zo vreselijk als geldzorgen hebben. Merk het ook echt aan mezelf, met geld supervrolijk en dan kan ik de hele wereld aan, zonder geld ben ik flink chagrijnig en kan ik niks hebben.
Genoeg geld hebben voor de dagelijkse dingen kan zo veel rust geven. Heerlijk gevoel is dat.

Wat voor 10-jarig jubileum is het? *aagje-modus uit*
Kim_S schreef: Wat goed Theo!
Schouderklopje mag ook wel eens voor jezelf. Dit heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen!  O0

Ik vind niets zo vreselijk als geldzorgen hebben. Merk het ook echt aan mezelf, met geld supervrolijk en dan kan ik de hele wereld aan, zonder geld ben ik flink chagrijnig en kan ik niks hebben.
Genoeg geld hebben voor de dagelijkse dingen kan zo veel rust geven. Heerlijk gevoel is dat.

Wat voor 10-jarig jubileum is het? *aagje-modus uit*
10 jaar niet roker

Doorbraak hier..Noppie daagde net Pixie uit om te spelen  :smitten: :smitten: :smitten:
Goed bezig Theo  :bigarmhug:

En hoe reageerde Pixie?

OT : drukke dag gehad vandaag op het werk. Ik zou om 3 uur naar huis, dat werd dus pas kwart voor 4.

Van de oude schutting welke uit elkaar viel nu bezig een bekisting te maken voor de containers. Lukt best aardig eigenlijk  :biggrin2:
Morgen laatste stukje ervan afmaken dan is dat ook weer klaar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door