Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Extreme schreef: +1
Het zou een middenweg kunnen zijn, geen barf maar gelukkig ook geen brok en als je het in porties aanlevert zodat alleen het zakje leeg geschud dient te worden.
Wij denken daar zo gemakkelijk over, maar je wilt niet weten hoeveel mensen dat weigeren.
tis gewoon lastig. het is een super oppas, er logeren daar meerdere honden  en ze hebben het er erg naar hun zin.
Maar ze vind barf gewoon vies en lastig en heeft vrijwel geen plek in de diepvries. dus Kvv is ook moeilijk.
De honden meenemen op vakantie is ook geen optie,geen plek in de auto,  de reis in de auto is te lang en  we gaan richting middellandse zee,  het is er te warm en daar doe ik ons oudje echt geen plezier mee.
bedankt voor de tips. ik ga nog eens op onderzoek uit  8)
Heb nu al een paar keer Dry-Barf meegenomen (logeren in Hotel) en de ontlasting bleef van alle honden goed. Neem als we naar het buitenland gaan om te showen voor 3 dagen Dry-barf mee zodat ik altijd wat achter de hand heb als ik niet bij een winkel in de buurt kom
Mara M schreef: Ik snap dat een vaste oppas fijn is, maarrrr. Toch andere oppas misschien? Misschien hier een oproepje?
Nou als ik een superoppas zou hebben en ze moeten een weekje brokjes eten dan is dat maar zo, zo'n natuurramp is dat nou ook weer niet.
*Dorothea* schreef: Nou als ik een superoppas zou hebben en ze moeten een weekje brokjes eten dan is dat maar zo, zo'n natuurramp is dat nou ook weer niet.
Mijn idee :thumbsupup: Ze vallen echt niet dood neer van een weekje fastfood.
dat idee heb ik  dus zelf ook. 
Ik vind het veel belangrijker dat ze goed verzorgd worden, dat ze het er fijn hebben en als dat  brok voer betekend dan is dat maar zo.
maar dan wil ik wel de  " beste " brok  :biggrin2:
*Dorothea* schreef: Nou als ik een superoppas zou hebben en ze moeten een weekje brokjes eten dan is dat maar zo, zo'n natuurramp is dat nou ook weer niet.
+1. Gelukkig wil onze oppas best kvv geven, ik maak van te voren wel porties voor haar 8)
Ik heb de mazzel dat al mijn oppasadressen incl. mijn moeder er geen moeite meet hebben om barf te geven mits ze per dagdeel een zakje kunnen opentrekken. dus ochtend en avond apart verpakt. Overigens moet ik het wel netjes labellen met wat er in zit. Dus avond konijn, of ochtend paard enz enz Ze willen weten wat ze gaan voeren. Toen Jill nog leefde maakte ik bakjes klaar, iedere ochtend en avond haalde mijn moeder het uit de vriezer lade. Maar zouden ze dit niet willen dan gaan ze op een brok, jammer maar een goeie oppas is niet verkeerd en ze gaan van dat ene weekje er echt niet dood van en die hopen poep leggen ze dan niet bij mij maar bij de oppas en die moethet dan opruimen ( of niet )
M@rina schreef: Mijn idee :thumbsupup: Ze vallen echt niet dood neer van een weekje fastfood.
Ik zou het wel van te voren even testen, want als ze zwaar aan de spuitpoep gaan wordt je oppas ook niet blij.
Haha ik ken het probleem, mijn ouders willen het absoluut niet geven, zelfs blikvlees niet..

Dus heb ik orijen 6 fish voor als ze daar heen gaan,
Onze andere oppas voert haar hond ook vers dus dat is ideaal haha
Weet je wat ik het enge vind van de oppas (in mijn geval mijn ouders) barf laten voeren? Dat het dan juist op zo'n moment mis zou gaan... Ik geef dan ook altijd iets makkelijks mee, makreel, kipfilet bijvoorbeeld, dan maar een weekje niet compleet  ;). Geen lastig botwerk. Moet er niet aan denken dat ze dan niet goed zouden durven te handelen, ze weten wel hoe maar toch :(.

Ik zou ook niet zo veel moeite hebben met brok voor zo'n korte periode, maar wat Kaela zegt... Wel even uitproberen wat de reactie er op is! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door