Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Riek schreef: Oké, uiteindelijk wel gelukt dus.Is best makkelijk toch?
Dankjewel voor de tip Marije.
inge58 schreef: Heb je een apple of android telefoon?Android....Samsung s3
Fenixjuh schreef:Foto bekijken, imageshack of photobucket aantikken, wachten tot ie geüpload is en dan de link kopiëren is naar je tapatalk te lastig?
gelukt, maar via de computer is toch een stuk makkelijker. .
Mini's 3-tal schreef: Foto bekijken, imageshack of photobucket aantikken, wachten tot ie geüpload is en dan de link kopiëren is naar je tapatalk te lastig?Yep.. Muis is toch wel makkelijker
Gonnie schreef: Als ik op tapatalk in een topic een foto wil plaatsen geeft mijn telefoon alleen maar aan, via gallerij een foto toevoegen, maar dat mag niet van bpIk kopieer eerst de link vd foto in fb. Dus echt de link van de foto zelf.
Als ik begin met photobucket dat ik een foto wil delen in tapatalk, dan moet ik een nieuw topic openen, maar ik krijg hem niet in een bestaande topic ???
Wat doe ik toch fout![]()
Fenixjuh schreef: Yep.. Muis is toch wel makkelijkerJe kunt op je mobiel of tablet ook een link kopiëren door even op de link te blijven staan met je vinger.![]()
Mara M schreef: Ik kopieer eerst de link vd foto in fb. Dus echt de link van de foto zelf.Dus eerst moet ik de foto van photobucket op fb plaatsen en dan pas in bp?
Daarna ga ik naar het topic in tapatalk waar ik de foto wil plaatsen. Ik typ mn verhaaltje druk dan op de stipjes rechts naast het twitter vogeltje. Daar kan je kiezen voor bb code en vervolgens voor de img. Die kies je en dan plak je je link tussenin zoals je normaal ook zou doen.