Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="Laura2004"]
Mijn eerste werkweek sinds tijden zit erop, en jemig wat is dat zwaar zeg werken in de bediening.

Ik begin om acht uur 's ochtends iedere dag en vanaf half negen tot half twee non stop werken,  mijn benen en voeten voelden na ieder werkdag erg moe aan en ik moest echt iedere dag even een dutje doen van een uurtje (de hondjes deden solidair mee :biggrin2:),  anders was ik nergens meer toe in staat de rest van de middag. Maar goed, ik mag blijven :D

En ik kan in september ook nog fulltime aan de slag en een stuk van oktober, want de eigenaresse is dan hoogzwanger,  dus ik ben blij :) Wel bizar dat ik minder dan de helft verdien dan in NL (had ik gisteren even berekend) maar dat mag de pret niet drukken :biggrin2:

Wij zijn rijk nu 8)

Spelfoutje gecorrigeerd :P
[/quote]

:D Super, Laura! Succes met wennen!  ;)
Klinkt goed Laura !!!  Ik sprak vorige week nog een excollegaatje van je op de O-Tuin :P

OT1: Vanmorgen de tandarts gebeld om dan maar een afspraak te maken met de kaakchirugg, had zulke kiespijn vannacht  :nerves: maar na overleg toch maar besloten om eerst een AB-kuur te proberen.

OT2: Ben net gevallen op straat, ik vergiste mij in de stoep t.o.v. de oto en pleurde zo op mijn linkerknie en verder. Ik voel mijn knie opzwellen  :-\ :-X  Maar goed dat ik morgen nog een dagje vrij heb.
[quote="Nynke"]
Klinkt goed Laura !!!  Ik sprak vorige week nog een excollegaatje van je op de O-Tuin :P

OT1: Vanmorgen de tandarts gebeld om dan maar een afspraak te maken met de kaakchirugg, had zulke kiespijn vannacht  :nerves: maar na overleg toch maar besloten om eerst een AB-kuur te proberen.

OT2: Ben net gevallen op straat, ik vergiste mij in de stoep t.o.v. de oto en pleurde zo op mijn linkerknie en verder. Ik voel mijn knie opzwellen  :-\ :-X  Maar goed dat ik morgen nog een dagje vrij heb.
[/quote]

Ik dacht altijd dat antibiotica slikken niet zoveel zin heeft bij kiespijn.  :-\
Is er geen foto gemaakt om te zien wat er aan de hand is?
Sterkte, kiespijn is zo ellendig.  :-*
[quote="*Dorothea*"]
Ik dacht altijd dat antibiotica slikken niet zoveel zin heeft bij kiespijn.  :-\
Is er geen foto gemaakt om te zien wat er aan de hand is?
Sterkte, kiespijn is zo ellendig.  :-*
[/quote]Ja, foto is gemaakt, maar er was al een wortelkanaalbehandeling geweest. de tandarts dacht dat er waarschijnlijk wat wortelpuntjes aan het ontsteken waren :-\ :-\ [quote="Ronald"]
Ben je wel een beetje voorzichtig met jezelf, Nynke?  :-* :-* :-*
[/quote] Normaal wel Ro, maar ik ben momenteel een beetje onhandig  :-\ :-\
[quote="Laura2004"]
Mijn vriend heeft ook een paar keer antibiotica gekregen bij kiespijn,  hij had een ontsteking onder de kies en dat heeft wel geholpen.

Sterkte met de kies en knie Nynke :-*
[/quote] Dankjewel lieverd !!  :-* :-* :-*
[quote="*Dorothea*"]
Vanavond de wekker maar weer zetten, ik word al 3 dagen om 10 uur wakkker.  :P
[/quote] En hoe laat was je nu op ??

OT: Heb goed geslapen, maar knie is behoorlijk stijf en dik. Doet alleen pijn bij bewegen :biggrin2: dagje rustig aan doen dus met afgepast wel bewegen. Ben gelukkig vandaag nog vrij, hopelijk is het morgen een stuk beter, donderdag is mijn drukste werkdag  :-X 
Net het tweede net bevestigd aan houten frame..vonden mijn polsen, vingers en knietjes niet fijn.
Ik ga voor laatste stuk de draadpanelen gebruiken, die zitten wat sneller tegen de frames aan dan de netten. Gebruik de netten dan wel om bovenkant uitbraakbestendig te maken.

Morgen eens kijken of er niemand hier een tacker heeft, werkt denkelijk wat sneller en makkelijker dan alles met krammetjes vastzetten.
Zo, de schroef is uit mijn band, die heeft er zeker een paar weken in gezeten :P Bijna een uur moeten wachten tussen de mannetjes in pak en auto's met kentekens met 3 letters. Dan valt mijn gouden koets toch op ;)

Daarna met de honden naar het bos geweest, bijna 3 kinderen aangereden  :o die gingen zo voor mijn auto op de weg staan, prima, ik ga niet stoppen hoor  ::) (en uiteraard geef ik ook geen gas bij) gingen pas opzij toen ik toederde... was voor een vol terras...waar zijn de ouders dan? Kinderen waren al wel een jaar of 10 dus oud en wijs genoeg zou je zeggen...nou ja.

Het rondje was wel lekker, tis warm joh!

Zo maar weer eens aan het werk... :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door