Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

In Spanje zijn de lonen ontzettend laag ;)  minimum loon is hier minder dan 600 euro als ik mij niet vergis. Ik ken mensen die 40 uur werken in de week voor 400 euro in de maand en het leven is hier ecjt niet zoveel goedkoper meer. Ik verdien 5 euro per uur.
Wij betalen rond de 130 euro p/maand aan elektriciteit (gas hebben we niet) en minimaal 100 euro p/maand aan boodschappen met zijn tweetjes,  dit is exclusief het eten vd de honden (dat zal zeker minimaal 150 euro p/m kosten). De benzineprijzen zijn maar een beetje lager dan in NL. En de huisprijzen en huurprijzen zijn binnen de bewoonde wereld niet veel lager dan in NL. 300 euro huur p/maand is het minimum.  En je hebt hier geen  huursubsidie en ook geen bijstandsuitkering. De belastingen zijn wel veel lager.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op di 22 apr 2014, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
"Meneer, mogen wij u onderzoeken?"
"Huh?" (charmant als ik ben)
"Ja meneer, wij zijn van de opleiding Mil. Verpl. en nu willen we graag ook eens iemand anders doen."
"Alles voor de jeugd!"

Resultaat:
Bloeddruk: check (dankzij de Irbesatan)
Gewicht: check (te hoog, maar dat komt ook omdat ik gekrompen ben)
HB in bloed: check (9,8 dus prima!)
Hartslag: check (88. En dat is lager dan het in tijden geweest is)

Al met al: niet ontevreden!
Zalig in mijn gestolen tijd naaispulletjes gehaald bij de action en met de Zoë gewandeld, ze heeft heerlijk in de beek gesnorkeld op het gemakske. Zalig vindt ze dat. Nu ligt ze in dromenland. Ik ga eten maken en nog genieten van mijn avond. Morgen weer naar stage.  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door