Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Truus schreef: Misschien hebben ze wel erge heimwee gehad Tieneke.
Sterkte met de lieverds :-*
Ik weet het niet meer Truus...
Gelukkig gaat het nu weer stukken beter,vanmiddag sloeg ik meteen door in lichte paniek.
Zeker toen ook Tara aan de schijterij ging met zelfs bloed.
En het was al een kl*te dag vandaag :-\
Door Truus
tieneke schreef: Ik weet het niet meer Truus...
Gelukkig gaat het nu weer stukken beter,vanmiddag sloeg ik meteen door in lichte paniek.
Zeker toen ook Tara aan de schijterij ging met zelfs bloed.
En het was al een kl*te dag vandaag :-\
Gelukkig gaat het nu weer wat beter en ik kan me voorstellen dat je in paniek was hoor :-\.
Sterkte jij na zo'n kl*te dag :-*
Door tieneke
Vanaf gistermiddag/avond gelukkig geen diarree meer gezien.
Vanmorgen ietwat brijachtig en nu net legt Tinus een normale neer ;D
Ze hebben vanmorgen weer normaal hun eten op.
Hoe is het mogelijk ???
Door Ine
Lupa schreef: mischin toch een beetje stress?
Daar begin ik ook in te geloven ja!!
Maar wel fijn, dat het nu allemaal beter gaat!!! :-*
Door Jacqueline74
Fijn dat het allemaal weer beter gaat geef ze maar een extra knuffel en extra :-* :-* :-*. Ik denk toch dat het een soort heimwei is geweest ::)
Door tieneke
Cujo schreef: Fijn dat het allemaal weer beter gaat geef ze maar een extra knuffel en extra :-* :-* :-*. Ik denk toch dat het een soort heimwei is geweest ::)
Volgende week moeten ze waarschijnlijk weer een paar dagen in het pension :-X
Ik vind dit maar niets :-\
Door tieneke
Cujo schreef: Kunnen ze niet bij bekende logeren?
Ik zou werkelijk niet weten bij wie :-\
Onze beste vrienden hebben het gewoon te druk met Rhonda's praktijk.
Mijn ene rijpaard Flair staat er al sinds verleden week donderdag,hij blijft er nog staan tot volgende week.
Hij heeft het er in ieder geval super naar zijn zin ,hij zag ons niet eens staan toen wij gisteravond bij Rhonda en haar man waren.
In ieder geval gaan wij dan met de auto naar Tsjechie,dus dan zijn we korter weg.
Door Jacqueline74
tieneke schreef: Ik zou werkelijk niet weten bij wie :-\
Onze beste vrienden hebben het gewoon te druk met Rhonda's praktijk.
Mijn ene rijpaard Flair staat er al sinds verleden week donderdag,hij blijft er nog staan tot volgende week.
Hij heeft het er in ieder geval super naar zijn zin ,hij zag ons niet eens staan toen wij gisteravond bij Rhonda en haar man waren.
In ieder geval gaan wij dan met de auto naar Tsjechie,dus dan zijn we korter weg.
Het was nu natuulijk ook de eerste keer misschien dat het nu wel goed gaat. ;)
Door tieneke
Cujo schreef: Het was nu natuulijk ook de eerste keer misschien dat het nu wel goed gaat. ;)
Hopelijk gaat het dan zonder diarree...met de pillen was ik ook al niet echt blij :-X
Dit was ook nog eens de Da die onze vorige Leonberger Kobus door te weinig inzicht bijna de pijp liet uitgaan....
Hij heeft dan ook na Kobus zijn haast fatale aanval(suikerziekte)de penalty-schop gekregen 8)
Door Jacqueline74
tieneke schreef: Hopelijk gaat het dan zonder diarree...met de pillen was ik ook al niet echt blij :-X
Dit was ook nog eens de Da die onze vorige Leonberger Kobus door te weinig inzicht bijna de pijp liet uitgaan....
Hij heeft dan ook na Kobus zijn haast fatale aanval(suikerziekte)de penalty-schop gekregen 8)
We gaan gewoon voor je duimen, wanneer moeten we beginnen ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door