Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ow Theo. Dat bier lust ik ook wel!

De hele voortuin stond vol met diverse onkruid. Van hele vervelende tot heel makkelijk uittrekbare. Aangezien er ook een hoop zand in de voortuin ligt, ben ik begonnen met dat gedeelte. Dat was nog uit te trekken. Ik moet voor de rest echt een spade of zo hebben. Ik vind vooral de brandnetels niet leuk :(. Mijn handschoenen houden minder tegen dan verwacht.
Nu ff koppie thee doen.
Wegbranden. Hmm ik heb niet zo'n brandding maar ik weet wat je bedoeld. Ik geloof dat mn ouders zo'n ding hebben. Maar het is veel onkruid om te verbranden hoor. Poeh he. Vandaag kap ik er verder mee. Heb koppijn en ga zo koken. Wil nog wel even mijn zaailingen ieder in een eigen potje doen. Heb een hele zak potjes van mijn moeder gehad. Die had net eenjarigen in de tuin gezet.
TMG1961 schreef: ben aan het wachten op de regen, dan hoef ik de planten in de tuin geen water te geven.

Guinness vind ik niet te drinken.

Dit echter wel:
Ach... het is behelpen, maar het klinkt veelbelovend  ::)
*Dorothea* schreef: Morgen hebben ze bij de Lidl weer Gerardus kloosterbier in de aanbieding!  8)
*Paktagendaenschrijftnotitie*
Ik zou was gaan vouwen...maar kwam onderweg de laptop tegen...

Nu dus ff BP bekijken ::) 8)

OT
Morgen een pas-sessie voor de rolstoel. We zijn met de goede vrijdag naar moeders geweest en dus veel uurtjes in de auto gereden. Veel te veel....want nu komt de klap pas :-X :-X :-X

Morgen dus rolstoel passen met zeer lijf.....gaat leuk worden :P

...Nu dan toch maar snel de was doen en dan weer plat gaan :-[
Ik had eind van de middag een chocolade haas van Lindt gegeten en werd kort daarna ineens enorm moe, mijn hoofd was enorm zwaar en ik had moeite mijn ogen nog open te houden. Een aantal weken geleden had hetzelfde nadat ik veel chocolade gegeten had. Volgens mij was het teveel suiker ineens, omdat ik sinds maanden nauwelijks nog grote hoeveelheden suiker achterelkaar eet...
Zo, gisterenochtend een paasbrunch met schoonouders, daarna 'sinterklaas' gevierd bij mijn moeder en gebbqd. De kleine pup van mijn zusje is binennkort geen pup meer denk ik, Joep was erg verlieft op haar. Daarna nog even de stad in geweest met vrienden.
Vandaag met de honden uitgeslapen, die waren nog moe van gisteren, Gijs kwam niet eens goeiemorgen zeggen. Daarna lekker een uur gelopen in een begrazings gebied met best veel water, de honden hebben er nog even gezwommen. Het was echt warm daar, op een gegeven moment leek het net of er een warme fohn aan stond!
Daarna thuis alles klaar gezet voor de bbq met vrienden. Tentjes opgebouwd, en lekker met elkaar gegeten. De honden waren braaf geweest in hun hokje, al keken ze soms erg zielig. Ze hebben maar een paar keer geblaft, naar de kindjes (liepen er 3 rond) en toen de grote mannen gingen stoeien met elkaar.
Was fijn zo, in de onze 'nieuwe' tuin. Zo leuk ook dat de kinderen steeds het gras opzochten :)

Tot het ging regenen...maar we zaten aardig droog. Nu is het meeste aan kant en iedereen naar huis, dus wij op de bank. Morgen weer werken :)
Mijn eerste werkweek sinds tijden zit erop, en jemig wat is dat zwaar zeg werken in de bediening.

Ik begin om acht uur 's ochtends iedere dag en vanaf half negen tot half twee non stop werken,  mijn benen en voeten voelden na ieder werkdag erg moe aan en ik moest echt iedere dag even een dutje doen van een uurtje (de hondjes deden solidair mee :biggrin2:),  anders was ik nergens meer toe in staat de rest van de middag. Maar goed, ik mag blijven :D

En ik kan in september ook nog fulltime aan de slag en een stuk van oktober, want de eigenaresse is dan hoogzwanger,  dus ik ben blij :) Wel bizar dat ik minder dan de helft verdien dan in NL (had ik gisteren even berekend) maar dat mag de pret niet drukken :biggrin2:

Wij zijn rijk nu 8)

Spelfoutje gecorrigeerd :P
Laatst gewijzigd door Laura2004 op di 22 apr 2014, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door