Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Na een hele luie start vanmorgen, met heerlijk paasontbijt, de hele dag in de tuin bezig geweest. Eerst voor met de poezels, daarna achter met het gaaies. De voortuin is weer super netjes, we genieten er van zolang het duurt  ::). Achter de moestuin verzorgd. Weer wat gezaaid, tomatenplantjes verpoot. Het begint echt ergens op te lijken. Verder veel opgeruimd, zodat meneer k zich van de week een keer kwaad kan maken op de mos op de stenen. Volgende week krijgen we wat zomerbloeiers, dan kan ik de boel nog wat verder opvrolijken.
Volgens een trimmer die met een ierse setter liep is Pixie een asociale k*thond en ik moest uitkijken want als ze nog eens in de buurt kwam of iets probeerde had ik een groot probleem. Het was volgens hem altijd dezelfde zeik met dit soort honden.

Oorzaak van deze uitspraak, Pixie was een beetje erg ruw met zijn hond en hij meende dat zij haar aanviel. Was totaal geen sprake van aanvallen en bijten. Nu weet ik dat herders ruw spelen, setters schijnbaar niet en mag je als herder daar ook niet bij in de buurt komen.

Toen hij begon te dreigen heb ik alleen gezegd,geen woorden maar daden, doen of je mond houden. Toen liep ie verder om 25 m verderop zich te gaan beklagen bij iemand die daar ook liep met zijn hond.
-Saskia- schreef: Oei. Ik ga zo met mijn herder met 2 setters wandelen. Ai. Oei. Zal ik Marije uit voorzorg gewoon maar slaan? Omdat het kan?  :D
Gewoon doen. Die setters zijn levengevaarlijk! En dan ook nog met zo'n kruising Mechelaar... Brrrrrr....

:biggrin2:
Vanmorgen met Zoë gelopen en onderweg kreeg ik al flink pijn. Nu op de bank en kan niks vanwege menstruatiepijn.  Sinds mijn tienerjaren niet meer zo heftig gehad. Ibuprofen helpt normaal goed, maar die houd ik niet binnen.
Bah ik had zoveel plannen vandaag. Tips zijn welkom.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door