Met Ghost zijn we ook ver gegaan. Allerlei onderzoeken, testen. Uit röntgenfoto's bleek dat zijn heupen en rug niet goed waren. Daarbij had hij doorgezakte voorpoten.
Ghost was 3 jaar en had ook hele erge angst agressie. Alles buiten was eng en moest aangevallen worden. We hebben voor hem een loopband gekocht, 2000,= in 2 maanden uitgegeven aan onderzoeken. Tot het moment dat we zagen dat hij niet meer wilde. Ondanks pijnstillers had hij pijn. Hij lag te hijgen onder het bureau en zocht donkere hoekjes op. Dat was voor ons het moment om hem te laten gaan. Hij wilde niet meer

Kaine is aan zijn elleboog geopereerd toen hij 6 maanden was. Was ook 1000,= maar zijn kansen waren en zijn goed. Hij is nu 2,5jaar en kan alles weer zonder pijnstillers.
Het is moeilijk om keuzes te maken als je ervoor staat maar het belangrijkste blijft voor mij het kijken naar je dier.
Basco heeft een kleine 2000,= gekost met zijn allergieën.
Ik heb het er graag voor over zolang de hond zelf er niet onder lijd en een hondwaardig leven kan blijven hebben.
In 1x 20.000,= uitgeven zou ik nooit doen. Ik hou heel veel van mijn dieren maar dat zijn bedragen die ik niet kan betalen.
Nou ik terug kijk hebben we al heel veel geld in de honden gestopt

maar altijd met liefde gedaan.