Ik heb veel voor m'n honden over, maar geloof ik toch niet alles.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: Een rekening van 22000 dollar, hoe kom je daar dan aan?Twee operaties: één om een tumor uit de borstkas te verwijderen, en één buikoperatie. En daarna heeft de hond een halve dag aan een soort nierdialyse apparaat gelegen vanwege een zeldzame auto immuunziekte. Ze heeft het niet overleefd.Ik vraag me serieus af er dan aan de hand was/is.
Tja voor de rest ik zou van alles in ogenschouw nemen, leeftijd, prognose etc. Ik zou ook willen dat ik kwaliteit boven kwantiteit kan zetten.
MarijeEnBoomer schreef:Geen idee, ik heb wel begrepen dat ze daar veel verder gaan dan hier.lastig he!
Is Amerika net zo exorbitant bij diergeneeskunde qua kosten als voor mensen?
MarijeEnBoomer schreef: The sky is the limitIk vind het moeilijk hoor. Ik dacht altijd dat ik bv nooit de kaak of neus van mijn hond zou laten verwijderen als daar een tumor in zou zitten. Ik vond dat toch echt verminking. Maar vandaag kreeg ik een foto te zien van een hele vrolijke hond die een halve kaak miste, rennend met een ballatje in z'n bek. Ik denk dat als je eenmaal voor zo'n keuze staat dat je soms je principes laat varen.![]()