Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vanmorgen boodschapjes gedaan met de papa. Daarna naar Best gereden voor de paardjes van Sietie. Tien naar de decathlon voor een dikke fleece die ze niet hadden. Daarna naar Achel om bij de boerderijwinkel verse rauwe melk te halen. Naar Neerpelt om de paardjes van Sietie naar hun nieuwe huisje te brengen en daarna weer naar huis.
Nu even spullen bij elkaar zoeken en me weer bij mijn meisje voegen bij mijn ouders.
vanmorgen rondje winkels, boodschappen, verjaardagscadeautje voor meneer K en wat kvv voor de katten omdat we niets meer voor ze hadden, oeps. Daarna in de tuin bezig, de voliere goed op zijn plek zetten, schoonmaken en opnieuw inrichten. Toen konden de vogels lekker voor het eerst naar buiten. Charlie vond het natuurlijk dood en doodeng en Kaela ging lekker op onderzoek uit. Ik heb een uurtje bij ze in de voliere gezeten en nu zitten ze weer binnen en maken ze heeeeeeel veel herrie.
Ik was op zoek naar een blauw jasje/jack voor dit type weer (voor bij mijn grijs en blauwe New Balance gympen  ::) )  Had overal gekeken van C&A tot Primark en alles daartussen. Op internet gezocht maar niets naar mijn zin. Vandaag liep ik even bij Zeeman naar binnen, en ja hoor daar hing hij! Bijkomend voordeel de prijs, € 14,95! Heb er meteen maar twee gekocht (een licht- en gewoon blauwe )
Eindelijk eens de tijd genomen om de telefoon nieuw leven in te blazen en hij doet het!

Alleen jammer dat ik de netietstenieuwe update heb genomen, waardoor mijn wifi het niet doet. Op zoek naar een betere dus ::)

Edit: Goeie rom gevonden, hij doet ut! Nu weer alle apps installeren, pffff.
Laatst gewijzigd door EliScooby op za 19 apr 2014, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door