Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kaela schreef: +1 (zeker voor wat betreft de zuurkool  ;D )(en de hagedis ook wel  :o)
Geen hagedis...Haggis  :biggrin2:

Haggis is een schapenmaag of runderdarm, gevuld met stukjes hart, long, lever, niervet en havermout. Naar smaak kan een gesnipperd uitje toegevoegd worden, en peper, zout, nootmuskaat en foelie.
Door Kaela
Angelique schreef: Geen hagedis...Haggis  :biggrin2:

Haggis is een schapenmaag of runderdarm, gevuld met stukjes hart, long, lever, niervet en havermout. Naar smaak kan een gesnipperd uitje toegevoegd worden, en peper, zout, nootmuskaat en foelie.
hahaha verkeerd gelezen! Maar die haggis mis ik ook niet  :puke:
Door TMG1961
Esther Q schreef: Mensen die geen vlees eten hoeven nooit zo'n vieze, vette vleespan af te wassen :biggrin2:
ik heb pannen van vegetariërs gezien die waren zowat even vet als die van een vleeseter na bereiden maaltijd, daar hielp ook alleen nog flink schrobben
Door Antonia
Ik ben flexitariër. Ik eet in hele beperkte mate vlees, en als ik vlees eet dan is het van de biologische boerderij hier in het dorp. Ik gebruik (nog) wel eieren, kaas en zuivelproducten.
Door hannabelgje
Esther Q schreef: Mensen die geen vlees eten hoeven nooit zo'n vieze, vette vleespan af te wassen :biggrin2:
Mensen die katten hebben ook  niet. :D
Door suzanne 1
Wij hebben ook nooit vette pannen  :D die worden hier door de hondjes grondig voorgespoeld  :P zowel de pannen waar vlees in zat (voor Vriendlief) en de pannen waar vega producten of groente in zat. Ik hoef echt bijna nooit wat af te spoelen of voor te wassen
Door hannabelgje
suzanne 1 schreef: Wij hebben ook nooit vette pannen  :D die worden hier door de hondjes grondig voorgespoeld  :P zowel de pannen waar vlees in zat (voor Vriendlief) en de pannen waar vega producten of groente in zat. Ik hoef echt bijna nooit wat af te spoelen of voor te wassen
Fijn is dat hè zo'n voorwas systeem. :D
Door monster
37 jaar vegetarier, 3 zwangerschappen, ik weet niet eens meer hoe vlees smaakt.
30 jaar geleden werd je als vegetarier gelijk aan de ijzertabletten gezt, het ijzergehalte was nog niet direct op te meten. Was mijn ijzer gevaarlijk hoog. 3 kinderen thuis gekregen 7 en 8 pond.
Glucosamine is er ook in een plantaardige uitvoering. Smaakt net zo smerig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door