Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: Ik heb al bijna 43 jaar volgehouden geen kind in mn armen te krijgen op kraamvisite. En nog nooit een luier verschoond.  8)
Je weet niet wat je mist!!  :P

Ik onderga dat ook lijdzaam  :biggrin2: Als het een stille baby is vind ik het ook wel leuk, en meestal word er zo gekscherend gezegt "hij heeft een poepluier die verschoont tante martine vast wel even" en dan met een stalen gezicht opstaan en zeggen, "oh prima hoor, zo terug"  :biggrin2:
Nieuwbakken papa en mama vinden dat meestal eng en nemen de kleine dan over...is gelijk de laatste keer dat ze dat vragen  ;D
Door Inge en Bono
Ik vind kinderen heel erg leuk. En vind het ook heel leuk als ik zo'n pasgeborene op schoot heb(denk om het hoofdje!!  ::) (pleurt er echt niet zomaar af hoor  :biggrin2: ) Een luier verschonen doe ik zonder bezwaar(behalve de eerste; die schijnt vreselijk te m**ren?  ??? )
Maar 24/7 365 dagen/jaar tot hun 18e?? Neuh!!; zeer bewust géén moeder  ;D
Door Nadia
-Saskia- schreef: Ik heb al bijna 43 jaar volgehouden geen kind in mn armen te krijgen op kraamvisite. En nog nooit een luier verschoond.  8)
Ik voel een missie opkomen 8)
Door sella
Ik wilde vroeguh wel heel graag kinderen, maar na een paar keer met 5 maanden zwanger en klaar over, ben ik ermee gestopt proberen.
Nu ik weet hoeveel lichamelijke uitdagingen ik heb, ben ik heel blij dat ik geen kinderen heb, kan ik ze ook niet tekort doen.
En ik heb er geen problemen mee om op kraamvisite een kind in de armen te krijgen.
Ik ben geen fan van de niet opgevoede loslopende doelzoekende gillende objecten dat kleinkind heet bij een van de buren, maar zal het kind nooit onvriendelijk bejegenen, oma of mamma wel.
Ik vindt het oervervelend als mijn honden blaffen, dus ja andermans honden zijn ook niet altijd fijn met blaffen.
Ik ben dol op katten, maar niet al die loslopende katten, en wederom, doe kat niets, baasje wel.
Door fem fatale
Was ik zondag nog van "huhbrr, mensen met honden en kinderen staan vroeg op, dat wil ik nooit", maandag ruimde ik de toen nog rommelkamer een beetje op, kreeg visioenen van wiegjes en schommstoelen en sindsdien heet dat ding de kinderkamer.

Ik moet denk ik ongesteld worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door