Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mara M schreef: Mijn schoonouders zijn net geweest. Schoonpa had nog een pc voor me te leen en die hebben we geïnstalleerd. Er zit alleen geen office op. Maar wel wordpad dus Vilja zit nu haar museumverslag te maken. Geen laptopstress meer. Mijn laptopje kan ik nu op mijn gemak nakijken dankzij de hulp van Ronald hier. Bp is toppie!
Ken je open office? Is gratis en handiger in gebruik dan Microsoft office, en volledig compatibel.
fem fatale schreef: Ken je open office? Is gratis en handiger in gebruik dan Microsoft office, en volledig compatibel.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ja, het is gratis. Ja, je kunt er best aan wennen. En nee, het is niet volledig compatibel. Maar daar kom je pas achter als je de programma's echt intensief en diepgaand gaat gebruiken.

Linkje naar Apache OpenOffice.org: klik.
hannabelgje schreef: LOL  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

OT na stage naar de naaimachinewinkel geweest. Pff dure shit zeg, ik denk dat ik voor Toyota ga, is heel stukkie goedkoper.
Ja, naaimachines kunnen erg duur zijn. Mijn zus heeft goede ervaring met Toyota. Wat nog belangrijk is om op te letten, dat hij boventransport heeft. Dat maakt het makkelijker dikke, zware stoffen te naaien.
Verdr....! Uploaden naar school
Lukt niet. Van geen kanten. Ook bijvoegen in een mail niet. En als ze het morgen niet heeft ingeleverd is dat een onvoldoende. En dan gaat ze sowieso niet over. Want voor deze móet ze een voldoende hebben. Ik heb het zó gehad met alles!
Mara M schreef: Verdr....! Uploaden naar school
Lukt niet. Van geen kanten. Ook bijvoegen in een mail niet. En als ze het morgen niet heeft ingeleverd is dat een onvoldoende. En dan gaat ze sowieso niet over. Want voor deze móet ze een voldoende hebben. Ik heb het zó gehad met alles!
jeetje wat een stress!
belachelijk dat dat op zo'n manier moet,
Mara M schreef: Verdr....! Uploaden naar school
Ow das wel heel zuur  :(
En een mail sturen dat jullie echt computerproblemen hebben en het overmacht is en ze het morgen krijgen?

Wat voor bestand is het nu? En welk format moet het zijn?
Weet je. Ik heb al zoveel op mijn dak gehad de laatste tijd. En dat weten ze. Maar je moet het maar gewoon doen op hun manier. En omdat ze stage liep, kon ze niet op de school op de pc. En gezien mijn situatie kan ik niet ff een andere laptop kopen. Verdorie. Het museum hakte al in mn budget. En mn wasmachine is ook waarschijnlijk kapot. Kan er allemaal wel bij.

Sorry. Zit echt ff te janken hier nu. Heb het echt zo gehad.
Mara M schreef: Weet je. Ik heb al zoveel op mijn dak gehad de laatste tijd. En dat weten ze. Maar je moet het maar gewoon doen op hun manier. En omdat ze stage liep, kon ze niet op de school op de pc. En gezien mijn situatie kan ik niet ff een andere laptop kopen. Verdorie. Het museum hakte al in mn budget. En mn wasmachine is ook waarschijnlijk kapot. Kan er allemaal wel bij.

Sorry. Zit echt ff te janken hier nu. Heb het echt zo gehad.
O ik weet zo goed hoe je je voelt  :'(

Wil je graag helpen, maar of dat lukt in een uurtje...

pb me anders de tekst en waar het heen moet? Gaat dat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door