Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

pallas schreef:
Ohhh...dat gevoel ken ik zooo goed hè.... En dat is echt niet fijn. Hoop dat het niks is lieverd!
Nou het is in ieder geval iets. Net mijn schoenen aangetrokken en toen ik mijn jas uit de gang ging pakken bleef hij liggen  :o. En ik zie het heel duidelijk met lopen, hij sleept met zijn poot en er zit een knikje in. Maar goed, dat maakt ons nog niet wijzer over wat het is. Filmpje is gemaakt, mail gaat zo naar Paul en we gaan het zien. Eerst maar goed rusten en niets forceren, dat is stap 1.

Bah bah bah.
Kaela schreef: Oscar loopt raar met zijn rechterachterpoot. Mijn verstand zegt: kalmpjes aan, kijk even rustig, kan van alles zijn. Mijn gevoel zegt: PANIEK!!!!!

Na het eten maar even buiten lopen met hem. Kijken hoe het dan gaat. Vanmiddag was er nog niets aan de hand.
Jakkes! Ik duim dat het niks raars is  :duimen: :duimen: :duimen:
Kaela schreef: Nou het is in ieder geval iets. Net mijn schoenen aangetrokken en toen ik mijn jas uit de gang ging pakken bleef hij liggen  :o. En ik zie het heel duidelijk met lopen, hij sleept met zijn poot en er zit een knikje in. Maar goed, dat maakt ons nog niet wijzer over wat het is. Filmpje is gemaakt, mail gaat zo naar Paul en we gaan het zien. Eerst maar goed rusten en niets forceren, dat is stap 1.

Bah bah bah.
Ohhh Jakkes :(

En het ging juist zo lekker met trainen enz :'(

Duimen draaien dat het goed komt met rust en er verder niks nodig is voor Oscar :-*
pallas schreef: Ohhh Jakkes :(

En het ging juist zo lekker met trainen enz :'(

Duimen draaien dat het goed komt met rust en er verder niks nodig is voor Oscar :-*
Maar dat is juist goed. Het gaat goed met trainen en dit komt wel goed. Tot nog toe heeft Paul ons altijd kunnen helpen, ondanks zijn moeilijke gedrag. En nu kunnen we alleen maar meer. Weet je hoe blij ik ben dat ik hem gister met vloeistof geprikt heb! Als het moet voor een foto ofzo spuit ik hem plat (zei ze stoer  8) )
Kaela schreef: Maar dat is juist goed. Het gaat goed met trainen en dit komt wel goed. Tot nog toe heeft Paul ons altijd kunnen helpen, ondanks zijn moeilijke gedrag. En nu kunnen we alleen maar meer. Weet je hoe blij ik ben dat ik hem gister met vloeistof geprikt heb! Als het moet voor een foto ofzo spuit ik hem plat (zei ze stoer  8) )
Weet ik. En je bént ook stoer. Volgens mij kan jij hem best plat spuiten als het moet ( en daarna dan pas even shaken om je stress ervan te uiten) :)
pallas schreef: Weet ik. En je bént ook stoer. Volgens mij kan jij hem best plat spuiten als het moet ( en daarna dan pas even shaken om je stress ervan te uiten) :)
Het is me vorig jaar 2 keer op een waardeloze manier gelukt, dus dit keer lukt het ook wel op de goede manier. Maar op dit moment hoeft er niemand platgespoten te worden hoor, hij ligt in diepe rust te tukken en dat zie ik dan toch wel het liefste.
Knuffel voor Karin en Oscar !!  :-* :-* :-*

OT: Morgen naar de tandarts en verder een loeizware werkdag. Eerst van 07.30 tot 10.30 werken, dan van 15.00 tot 17.15, dan van 17.45 tot 19.30 en dan van 22.15 tot 24.00 uur  :-X :-X :-X  Hopen maar dat ik geen last krijg van wat de tandarts gaat doen  :-X :-X
Ben gelukkig volgende week dinsdag en woensdag vrij  ::) ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door