Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Niet fijn Nynke..hoop dat tandjes snel weer pijnloos zijn.

OT: Noppie net in gang gezet, ik ga vandaag er goed over nadenken of hij nog wel mag blijven. Ik weet gewoon niet wat ik met hem aanmoet, hij blijft maar zeuren en klagen, zelfs nu ie overdag gemiddeld en uur of 4 buiten is.
-Annemarie- schreef: Oh, ik heb het ook al zo koud.  :(
Net vanuit de koelkast een bak kefir/havermout/fruit/nootjes gegeten maar dat helpt niet echt.  ::)
Zo maar even een dikke trui pakken en een kopje warme soep maken.  ;D
Kopie soep klinkt goed.. De koelkast blijft dicht ;D
Ik heb de verwarming aan gezet. Vond het ook te koud voor Dwayne.
Het is inderdaad guur weer :-\ :-\  Mijn mond voelt een beetje beurs, maar niet echt iets om nu de tandarts meteen te bellen of me ziek te melden  :P

Mag straks weer schoolkinderen vervoeren  :wiggle: de kinderen hebben me gisteren verteld dat ze mij liever vinden dan mijn werkgever :wavetowel2: :wavetowel2: :biggrin2: :biggrin2:  dus ik zal ze vandaag vertellen dat ik ze best vaker wil vervoeren, maar dan wel met mijn regels en voorwaarden  :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:
De bijtertjes zijn weer voorzien van een nieuwe apk, alles in orde, alleen wat tandsteen, maar dat heb ik altijd, maakt niet uit hoe vaak ik poets en met welke tandpasta en of ik al dan niet een mondspoeling gebruik, tandplak heb ik iedere keer als ik op controle ga.

Noppie mag blijven maar ik ga wel kijken voor hulp om uit te zoeken waarom meneer regelmatig zo strontvervelend is.

Iemand ervaring met de kattennetten van zooplus? Ik bedoel dit net: http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... net/344478
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door