Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Maxi zou nooooooit zeggen dat je oud bent, hooguit dat je er oud uitziet. Tenminste, ze zegt tegen mij altijd dat je niet oud hoeft te zijn om er oud uit te zienDat zei ze tegen mij ook, geloof ik.![]()
Mini's 3-tal schreef: Nouhhhh, rotopmerking? Noem het maar gewoon een #stootonderdegordelbijmensendietochalophetrandjevandeafgrondstondenqualabiliteit.Ach gossie, misschien kan een aaihond iets voor je betekenen?
OT: Morgen om 04:00 op, pfffff.
Ronald schreef: Dat zei ze tegen mij ook, geloof ik.Ronald, jou zou ik ook nooit oud noemen, je bent toch ook pas 35 nietwaar?Nu weet ik niet meer of ze het over jou had of dat ze het over mij had. Of over zichzelf...
![]()
Kim_S schreef: Ach gossie, misschien kan een aaihond iets voor je betekenen?
![]()
![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ronald, jou zou ik ook nooit oud noemen, je bent toch ook pas 35 nietwaar?35??
![]()
Hondje geeft hier het goede voorbeeld, die ligt op 1 oor.
Baasje is dat dus ook aan het proberen.
Kim_S schreef: 35??Gedraag je hoor, ik weet waar je huis woont.
Das oud!
Braaf hondje en braaf baasjeGoed he.
Sterkte morgen(heul)vroeg!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Gedraag je hoor, ik weet waar je huis woont.Gezellie, maak ik vast hutspot
Goed he.
Gaat wel goed komen hoor.![]()
Kim_S schreef: Gezellie, maak ik vast hutspotOh lekker! Wel met klapstuk he, ik kom per slot van rekening uit Leiden.
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Oh lekker! Wel met klapstuk he, ik kom per slot van rekening uit Leiden.*gaat morgen oma bellen hoe dat moet*![]()
Kim_S schreef: *gaat morgen oma bellen hoe dat moet*![]()