Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Leuk om de foto's ook te zien!
En zeker in combinatie met de foto's vind ik het een ontzettend gaaf artikel Lizzy
Tuurlijk - er is altijd een andere kant van het verhaal (het weerwoord)
Maar ik vind dat jij er ontzettend goed uit komt in het stukje dat over jou gaat!
In het artikel en van de foto's wordt duidelijk hoe goed je honden in hun vacht zitten, hoe gezond ze zijn
En vooral hoe ongelooflijk blij en tevreden ze zijn met het eten wat ze krijgen!
Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik zie nog steeds de lol niet van wat ze bij het NRC gedaan hebben maar ik vind het nu toch wel gewoon leuk dat mijn hondjes in de krant staan. En dat rauw/vers even onder de aandacht is gebracht. En ik ben ontzettend blij met sommige foto's! En het is wel gaaf he, om te zien hoe ze zin hebben in hun eten. Die twee meespringers zijn 'de kleine smurfjes' :biggrin2:
Hier in Leeuwarden een kliniek die het op hun facebook gezet hebben. Hun commentaar: Artikel over BARF in de zaterdageditie van NRC. Er zullen voor- en tegenstanders zijn, maar feit is in ieder geval dat u nooit zonder de benodigde kennis op rauw voedsel voor uw hond moet overgaan.

En dat is voor een kliniek die (voor zover ik weet) niet bepaald voorstander is van rauw, toch al een hele leuke insteek! En enkele BPers hebben daar nog wat mooi commentaar op gegeven natuurlijk :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door