Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jantina schreef: Hoe is de nacht gegaan bij jullie? :-*
Diva heeft wat koorts, ik heb Diva van de warmtemat moeten halen, en hiermee het puppekind apart moeten leggen. Pupje ligt nu onder de lamp, Diva onder de natte handdoeken. Er kan rymadil gegeven worden, maar dan moet de pup aan de fles. EErst wil ik dat het pupje de melk met antistoffen van mams binnenkrijg, dan zie ik wel hoe verder.
Omdat pupje apart ligt ben ik er vannacht dus om de 2 uur uit geweest, daar wordt je niet fitter op, en al helemaal niet als de nacht daarvoor maar 3 uurtjes slaap bracht. Maar ok, dat is het minste

Pupje is wel tevreden , ook terwijl ze apart ligt. En ik ben heel blij te mogen zeggen dat ze bijgekomen is de eerste dag :D
Op naar dag 2 :)
Ach Miet, wat verdrietig :'(. Het spijt me zo voor je, om dit te lezen :'(

Ik hoop dat met Diva alles snel goed komt en dat je kleine pupsel uit mag groeien tot een mooie grote dikke vette gezonde pup (en hond)! Heb je Traumeel in huis? dat mag je Diva wel geven. Dat werkt ook iets ontstekingsremmend, maar dan op een natuurlijke manier. Misschien kun je anders zoveel mogelijk melk bij Diva "aftappen", dit in kleine porties invriezen en dit weer ontdooid en lauw gemaakt aan je kleine puppenmeis geven. Dan krijgt ze toch nog antistoffen binnen. Voor het geval dat je haar Rimadyl moet geven.

Heel veel sterkte :-*
Ik zou er heel erg voor gaan om pup bij de moeder te houden.
De moederwarmte is ook al wel flink wat, hoor.
Ze heeft wat koorts, ik weet natuurlijk niet hoeveel verhoging, maar een beetje verhoging is toch wel gewoon.
Hoe dan ook, ik ging tot heel ver om de pup bij de moeder te houden, ze is al alleen en dan ook nog niet bij de moeder.
Is zeker niet mijn keuze, maar moederwarmte en zelf drinken is toch ook heel belangrijk.

Ik hoop met jou, dat alles goed gaat komen.

Hanny
Och Miet, wat erg dat het je twee pups hebt moeten verliezen... Hopelijk wordt het puppekind dat het wel heeft gehaald een prachtige sterke berner, en komt Diva er goed doorheen. Heel veel sterkte, en ik hoop dat je toch kunt genieten van dat nieuwe leventje! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door