Ik snap dat het vervelend is, maar het stukje van Liz zelf is netjes geschreven, het klopt, is informatief voor zij die het interessant vinden. En de harde waarheid is dat mensen toch lezen wat ze willen, als iemand het leest die geinteresseerd is in rauw voeren halen ze er dat uit wat voor hun van belang is, lezen brokjes mensen het dan vinden ze het overreven of eng of wat dan ook...ongeacht of er nu een EP interview of dat andere stukje bij staat.
Misschien denken mensen wat langer en wat harder na als ze interesse hadden in rauw voeren, en daar is niks mis mee denk ik
En nee leuk is het niet, tactisch vind ik het ook niet van de krant, maar goed, mensen die gaan googlen komen ook dat soort teksten tegen. Ik zelf heb me er van het begin af aan nooit druk om gemaakt, om bacterien en dat soort argumenten, ik was er ineens van overtuigd dat honden en katten rauw horen te eten en dat basis idee was ik niet vanaf te brengen, in de loop der tijd is dat wat verfijnd en genuanceerd geraakt maar goed, ik wist gewoon wel wat ik wilde.
Om me heen heb ik heel wat mensen gezien die het wel leuk leek, die overstapten maar niet overtuigd waren van de basis "carnivoor eet vlees" waren, die hielden het ook nooit lang vol. En dat heeft niks met EP's te maken, maar gewoon hun eigen overtuiging, en omdat ze er niet 100% achter staan lezen ze EP en worden gestaafd in hun idee dat het niet zo nodig is en stoppen er dan weer mee.
Hadden diezelfde mensen alleen het interview met Liz gelezen waren ze ook gestopt omdat ze het mss overdreven vonden of weet ik het om wat voor reden, gewoon omdat ze zelf eigenlijk niet willen en dan lezen ze het zoals het in hun straatje past.
Dus Liz....wees hier nou gewoon heel erg trots op

, die mensen die wel willen maar nog net 1 zetje nodig hadden heb je hiermee prima bereikt en de rest had je toch nooit bereikt...niet omdat jouw stuk niet goed is maar omdat hun overtuiging er (nog) niet is, en dat moet van de mensen zelf komen
Voor ons werkt dat toch ook zo?
Ik kan een artikel over 1 of andere wonderbrok lezen zonder ook maar de neiging te krijgen die te kopen, hoe hard ze ook hun best doen. De andere kant op werkt precies hetzelfde.