Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
judith1967 schreef: Er staat een mooi bord Wolphaerstbocht afgesloten ,volg PFijn !!![]()
![]()
Nynke schreef: Fijn !!Als daar de pens wel bij 10 kilo 10 euries nog is,ga ik het de volgende keer daar halen!!![]()
Inderdaad Arkay, SW is niet zo ver, hoewel wel aan de andere kant van het brede water, je moet de weg wel kennen![]()
judith1967 schreef: Als daar de pens wel bij 10 kilo 10 euries nog is,ga ik het de volgende keer daar halen!!Via Schiedam mischien? Vlaardingerdijk/Burg. Knappertlaan/Rotterdamsedijk/Schiedamsedijk/Schiedamseweg. 1 rechte weg
Qua afstand zal het voor mij wel hetzelfde zo beetje zijn,alleen Ic is een makkelijkere weg om naar toe te rijden![]()
Nynke schreef: Via Schiedam mischien? Vlaardingerdijk/Burg. Knappertlaan/Rotterdamsedijk/Schiedamsedijk/Schiedamseweg. 1 rechte wegJa psies![]()
Nynke schreef: oh, is die afsluiting nog steedsHoi Nynke, ik ga zo vertrekken....wat bedoel je met meteen rechts parallel rijden na de stoplichten?![]()
dat schiet ook niet op. Let op dan dat je meteen rechts parallel gaat rijden na de stoplichten, zodat je niet in de maastunnel terechtkomt 8)
Annemarie Rijnveld schreef: Hoi Nynke, ik ga zo vertrekken....wat bedoel je met meteen rechts parallel rijden na de stoplichten?Ik denk dat die afsluiting nu wel al voorbij is, dus als het goed is kun je vanaf de Dorpsweg rechtsaf de Wolphaertsbocht in en dan na zo'n 100 meter zie je het IC aan je linkerhand, dan moet je een stukje verder de trambaan oversteken
Ik zit op Googlemaps te kijken en zie dat er naast de Dorpsweg parallel een ander weggetje loopt, ook met de naam Dorpsweg, maar die is veel smaller. Bedoel je dat ik die moet nemen? dus de Roerdomplaan in en dan weer linksaf de smalle Dorpsweg in en blijven doorrijden?![]()
Nynke schreef: Ik denk dat die afsluiting nu wel al voorbij is, dus als het goed is kun je vanaf de Dorpsweg rechtsaf de Wolphaertsbocht in en dan na zo'n 100 meter zie je het IC aan je linkerhand, dan moet je een stukje verder de trambaan overstekenlief van je maar ik heb zelf geen mobieltje
Ik stuur je mijn mobiel nummer per pb, dan kun je me bellen als je er niet uitkomt![]()
![]()
Annemarie Rijnveld schreef: lief van je maar ik heb zelf geen mobieltjeIs het gelukt ??nee, de weg is nog afgesloten, zegt slager IC, net nog gebeld.
Nynke schreef: Is het gelukt ??Hee, ja perfect dank je! Tis inderdaad zo doodsimpel (via de Groene Kruisweg) dat het zelfs voor mij onmogelijk bleek verkeerd te rijden
Mara M schreef: Hihi. Ik zei het toch!jaha!!!! Maar als je eens wist!!!!! Naomi, als je iets nodig hebt, zeg het me dan, ik neem het voor je mee....tis ook nog eens een leuk ritje, en ik kan mijn moeder afzetten onderweg bij een vrindin, mocht zij dat willen. Dus schroom niet te vragen. Kweet alleen niet hoe ik het bij jou moet zien te krijgen, want das ganz andere kuche. Laat maar weten, in ieder geval.