Ik loop al in m'n bikini.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: In Nunspeet schijnt de zon!Zou ik je hier afraden..verder dan 5 graden komt de thermometer momenteel niet
Ik loop al in m'n bikini.![]()
TMG1961 schreef: Zou ik je hier afraden..verder dan 5 graden komt de thermometer momenteel nietnou en als de zon schijnt doe je een bikini aan , gewoon omdat het kan maar dat wil niet zeggen dat je naar buiten hoeft
henneke schreef: nou en als de zon schijnt doe je een bikini aan , gewoon omdat het kan maar dat wil niet zeggen dat je naar buiten hoeftIk draag nooit een bikini dus ik moet je op je woord geloven
TMG1961 schreef: Ik draag nooit een bikini dus ik moet je op je woord gelovenTopless is ook lekker!
Pluto schreef: Topless is ook lekker!Daar is het nou net weer te koud voor![]()
![]()
*Dorothea* schreef: Daar is het nou net weer te koud voorBorreltje erbij, dan valt het mee![]()
*Dorothea* schreef: Zo alleen de Emté nog en dan hebben we ze allemaal gehad in Nunspeet, de Jumbo, AH, Boni, de Lidl en de Plus. Waarom heeft een dorp zoveel supermarkten?Voor al die toeristen, anders vervelen die zich zo![]()
Angelique schreef: Voor al die toeristen, anders vervelen die zich zohaha nou zeg anders heb je niks te doen hier nee![]()