eelke schreef: Gijs weer...die had vis op, en bijna een kilo spiervlees, maar zijn portie bot moest ie niet hebben. Voor de tweede dag achter elkaar en dat gaat intern dus niet goed...Chakotay wil bij jou komen logeren zegt ie net tegen mij![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Gijs weer...die had vis op, en bijna een kilo spiervlees, maar zijn portie bot moest ie niet hebben. Voor de tweede dag achter elkaar en dat gaat intern dus niet goed...Chakotay wil bij jou komen logeren zegt ie net tegen mij![]()
zhiva schreef: Chakotay wil bij jou komen logeren zegt ie net tegen mijGezellig hoor!![]()
eelke schreef: Gezellig hoor!Kaya heeft hem echter te kennen gegeven dat als er IEMAND bij 2 heren gaat logeren ZIJ dat is![]()
zhiva schreef: Kaya heeft hem echter te kennen gegeven dat als er IEMAND bij 2 heren gaat logeren ZIJ dat isAllebei mag ook hoor!![]()
Kim_S schreef: En nou dan?Ja, nu wel ja!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ja, nu wel ja!Tsssss, doe eens wild, blijf wakker
Tijd om naar bed te gaan dus.![]()
Kim_S schreef: Tsssss, doe eens wild, blijf wakkerIk woon met Michiel samen, dat is al wild genoeg.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ik woon met Michiel samen, dat is al wild genoeg.Good one![]()
Kim_S schreef: Good one
Nou slaap lekker dan![]()